مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اعلام برنامه های هفته وقف در یزد، گفت: یکی از این برنامه ها، برگزاری ویژه برنامه شهادت امام رضا(ع)با حضور خادمین حرم رضوی در استان یزد است.
کد خبر: ۵۲۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 14 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد، در جمع کارکنان این مرکز به برنامه های هفته وقف اشاره کرد و گفت: ادای احترام به شهدای گمنام در حسینیه امیرچقماق، دیدار با آیت الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، نواختن زنگ وقف در مدارس استان و حضور در مدرسه قرآنی مدرس به صورت نمادین از برنامه های این هفته است.

وی با بیان اینکه افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره وقف در استان از دیگر برنامه های این هفته است، خاطر نشان کرد: افتتاح نمایشگاه و غبارروبی از قبور شهدا در آستان امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد، سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه و آیین غبارروبی امامزاده جعفر(ع) یزد از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

حجت‌الاسلام زارع‌زاده خاطر نشان کرد: ویژه برنامه شهادت امام رضا(ع) با حضور خدام حرم رضوی به همراه آیین خطبه خوانی، نشست با ریاست و کارکنان دانشکده علوم قرآنی میبد، عیادت از خانه سالمندان مهریز از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد، اظهار داشت: افتتاح دفتر نمایندگی اوقاف و امورخیریه در بخش زارچ، همایش استانی یاوران وقف، دیدار با خانواده واقف شهید، نشست با همکاران بازنشسته اوقاف نیز برنامه هایی است که برای این هفته در نظر گرفته شده است.

وی در پایان یادآور شد: ان شاءالله امیدواریم این برنامه ها مانند سال گذشته بتواند تاثیرگذار باشد و بتوانیم مردم را با فرهنگ وقف و اثرات آن در جامعه آشنا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار