کد خبر: ۵۲۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 14 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»در نشستی با حضور محمدرضا حبیبی رئیس دادگستری استان، حجت‌الاسلام کوهستانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یزد، غلامعلی سفید رئیس شورای شهر و جمعی از مسئولین استان، اصحاب رسانه و اعضای سابق هیئت‌منصفه مطبوعات استان یزد؛ مراسم تحلیف اعضای جدید هیئت‌منصفه استان در سالن کنفرانس دادگستری یزد برگزار شد.

محمدحسین فهیم نیا به نمایندگی از جامعه روحانیت، سید محمود الهام‌بخش از اساتید دانشگاه، سید مجتبی یاسینی از پزشکان، محسن عباسی هرفته به‌عنوان نماینده مهندسین، محمدحسین جعفری از گروه وکلا، ابوالقاسم شعشعی از دبیران، محمدرضا بهشتی از جامعه اصناف، سعید عبداللهی از کارمندان، علی‌محمد دهقان اشکذری نماینده قشر کارگران، سید حسین آسایش و محمود حرازی از هنرمندان، غلام‌حسین دشتی رحمت‌آبادی نماینده بسیجیان و حسن مفیدی از نویسندگان استان 14 عضو جدید این هیئت‌منصفه هستند.

لازم به ذکر است این افراد در راستای اجرای مفاد اصل 28 قانون اساسی و ماده 36 قانون مطبوعات در جلسه‌ای با حضور ریاست دادگستری استان، نماینده امام‌جمعه یزد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یزد و نماینده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ 30 مهرماه انتخاب شدند.

در پایان این مراسم از اعضای پیشین هیئت‌منصفه مطبوعات استان تجلیل به عمل آمد و اعضای جدید با سوگند به قرآن کریم، فعالیت دوساله خود در این هیئت را آغاز کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار