مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی یزد گفت: پذیرش عضو در کتابخانه های عمومی استان امروز (چهارشنبه) به مناسبت روز بزرگداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار » رایگان است.
کد خبر: ۵۲۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 15 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»رقیه دوست فاطمی ها، افزود: علاقه مندان می توانند برای عضویت، به کتابخانه های عمومی 10شهرستان استان مراجعه کنند و با ارائه مدارک ثبت نام و عضویت، از خدمات و امکانات کتابخانه ها بهره مند شوند.
وی افزود: تکمیل فرم تقاضای عضویت، ارائه یک قطعه عکس 4*3 و کارت شناسایی معتبر از شرایط عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی است.
استان یزد 110 باب کتابخانه های عمومی با حدود 102 هزار نفر عضو دارد.
افزون بر 2 میلیون نسخه کتاب در کتابخانه های استان موجود است و در 6 ماهه نخست سال 1396 یک میلیون و 100 هزار نسخه کتاب به امانت گرفته شد.
بیست و پنجمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی از 20 تا 26 آبان ماه با شعار «آینده روشن با خانواده کتابخوان» در استان یزد جریان دارد.
نخستین روز هفته کتاب (2۰ آبان)‌ با عنوان «کتاب، اهالی قلم و رسانه»، دومین روز (۲۱ آبان‌) «کتاب، فضای مجازی و جهان دیجیتال»، سومین روز (۲۲ آبان‌) «کتاب و جامعه دانشگاهی»، چهارمین روز (۲۳ آبان) «کتاب، کودک و نوجوان، خانواده»، پنجمین روز (۲۴ آبان‌) «کتاب، کتابخوانی و کتابدار»، ششمین روز (25 آبان) «کتاب، ناشران، کتاب‌فروشان و اقتصاد» و آخرین روز (26 آبان) نیز «کتاب، حیات طیبه و انقلاب اسلامی» نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار