کد خبر: ۵۲۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 20 November 2017
به گزارش «تابناک یزد» رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اهمیت اجرای طرح شهر هوشمند یزد،‌گفت: کمیسیون شهر هوشمند در شورای اسلامی یزد تشکیل شده است.

«حمیدرضاقمی» با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح شهر هوشمند، اظهار کرد: همکاری بین بخشی دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی استان لازمه اصلی اجرا طرح شهر هوشمند در یزد است.

وی با بیان این‌که کمیسیون تخصصی شهر هوشمند در شورای اسلامی شهر یزد تشکیل شده است، افزود:‌ هدف از شکل‌گیری این کمیسیون تسریع در امور هماهنگی و شکل گیری شهر هوشمند است.

عضو شورای اسلامی اسلامی شهر یزد در ادامه با تأکید بر مشارکت ذینفعان دولتی و بخش خصوصی برای اجرای طرح شهر هوشمند یزد،‌گفت: هوشمندسازی شهر یزد فرصت مناسبی برای ارتقاء فضای کسب و کار و رفع مشکل استان است.

قمی بحث شهر هوشمند در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که قابلیت تدوین برنامه در سطح منطقه‌ای دارد تصریح کرد: شهر هوشمند در ارتقای سطح زندگی شهروندان موثر است.

این مقام مسئول ارائه خدمات بهتر و ایجاد زندگی مطلوب‌تر با هدف آسایش و رفاه بیشتر مردم را اصلی‌ترین هدف اجرای طرح شهر هوشمند دانست و بیان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده، شهر یزد اکثر ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های هوشمندشدن را دارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار