مسوول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد گفت: 14 پایگاه استعدادیابی در 12 ناحیه بسیج در استان در طول سال به حدود 200 نفر از ورزشکاران مستعد بسیجی 9 تا 14 سال آموزش های لازم ارائه می دهند.
کد خبر: ۵۲۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 21 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»سرهنگ محمد مهدی نیکونژاد  افزود: پایگاه های استعدادیابی با حضور مربیان مجرب در رشته های مختلف رزمی ، کشتی ، باستانی ، فوتسال ، شنا ، تیراندازی ، والیبال ، تیرو کمان و تنیس روی میز فعالیت دارند.
وی ادامه داد: هم اکنون 86 سالن چند منظوره ورزشی در استان در قالب 18 رشته برای 2 بخش آقایان و بانوان بسیجی فعال هستند و 40 سالن دیگر با 90 درصد پیشرفت فیریکی در دست ساخت است.
این مسوول اظهار داشت: برای شناسایی و ارتقای ظرفیت های ورزشی بسیجیان استان انجمن های مختلف تشکیل که در سطح نواحی و پایگاه های مقاومت بسیج فعالیت دارند.
نیکونژاد گفت: فعالیت های ورزشی در کنار برنامه های فرهنگی با مشارکت بسیجیان استان جزو برنامه ها و ماموریت های مهم بسیج است که در طول سال پیگیری می شود.
این مسوول در خصوص برنامه های ورزشی هفته بسیج در استان گفت: 28 برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی توسط تربیت بدنی سپاه الغدیر استان در یزد و مناطق تابعه برگزار می شود.
نیکونژاد اهم این برنامه ها را شامل برگزاری مسابقه های فرهنگی و ورزشی ، تجلیل از پیشکسوتان و مدال آوران ، حضور ورزشکاران بسیجی در برنامه های فرهنگی و همچنین بزرگداشت خاطره شهدای ورزشکار ذکر کرد.
سالن استعدادیابی رشته تنیس روی میز بسیجیان مهریز در وسعت 400 متر مربع و با اعتبار افزون بر چهارمیلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بسیج ساخته شده که افتتاح شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار