کد خبر: ۵۲۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 21 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»قائم مقام نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید گفت: تا 28 آبان ماه، 494 اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
عباس گلرسان افزود: از بین آثار ارسال شده 267 اثر در بخش فیلم داستانی، 97 اثر در بخش اصلی فیلم مستند، 76 اثر در بخش آموزشی و تلویزیونی، 38 اثر مربوط به بخش تولیدات غیرحرفه ای و مردمی و 16 اثر هم در بخش فیلمنامه نویسی است.
وی با اشاره به استقبال هنرمندانی از سراسر کشور گفت: بیشترین آثار ارسال شده از استان تهران با 172 اثر است و بعد از آن استان های یزد با 48، اصفهان با 36 و گیلان با 36 اثر پیشتاز در ارسال فیلم به جشنواره بوده اند.
عباس گلرسان اشاره کرد: نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید در بخش‌های اصلی داستانی و مستند، ویژه تولیدات آموزشی و تلویزیونی، فیلم‌های غیرحرفه‌ای مردمی و بخش جنبی برگزار می‌شود.
وی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره، اول آذرماه سال‌جاری است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایتwww.omidfest.ir ثبت‌نام و نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.
نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید با محوریت موضوع های حوادث، آگاهی از مخاطرات، ارتقای تاب آوری جامعه، افزایش امید، ترویج فرهنگ ایمنی، کاهش خطرپذیری بلایای طبیعی، مدیریت بحران و رفتار انسان ها در بحران سوم تا پنجم دی ماه سال جاری به  میزبانی استان یزد برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار