رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از افت هشت پله‌ای استان یزد در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 21 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»محمدرضا علمدار یزدی  در جمع مدیران ارشد استان یزد، با اشاره به رشد  43 و دو دهم درصدی تعداد پرداخت تسهیلات از زمان انتصاب استاندار جدید یزد، گفت: در طی این مدت ازلحاظ مبلغ هم 51 درصد رشد داشته‌ایم که این رشد بسیار خوبی برای استان به شمار می‌رود؛ چنانچه رشد پرداخت استان یزد به بیش از 50 درصد رسیده است.

وی از افت هشت پله‌ای استان یزد در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید  در استان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: استان یزد درزمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید در جایگاه شانزدهم قرارگرفته است که نسبت به سال گذشته که هشتم بوده است، هشت پله افت داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تأکید بر ضرورت هر چه بیشتر در راستای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی در استان، خاطرنشان کرد: بانک‌ها به این نکته توجه داشته باشند که برای واحدهای بیش از 100 نفر اشتغال‌زایی هیچ محدودیت و مشکلی وجود ندارد.

علمدار یزدی در خصوص گزارش کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری با اشاره به اینکه تعداد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان 2919 مورد است، اظهار داشت: حدود 83 درصد از این تعداد مصوبات مربوط به مصوبات بانکی، هفت درصد مربوط به مصوبات تأمین اجتماعی، چهار درصد مربوط به مصوبات مالیاتی، یک درصد مربوط به مصوبات گاز ، یک درصد مربوط به مصوبات  برق و چهار درصد مربوط به سایر مصوبات است.

این مقام مسئول تعداد پرونده‌های مطروحه شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری را 2762 فقره عنوان کرد  تصریح کرد: 490 واحد این تعداد پرونده‌ها مربوط به صنایع نساجی، 458 واحد این پرونده‌ها مربوط به صنایع شیمیایی و سلولوزی، 473 واحد این پرونده‌ها مربوط به صنایع معدنی، 440واحد این پرونده‌ها مربوط به صنایع فلزی و برق، 166 واحد پرونده‌ها مربوط به صنایع غذایی و دارویی و 735 واحد این پرونده‌ها مربوط به سایر پرونده‌ها است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار