کد خبر: ۵۲۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 21 November 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛ معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد از کسب جایگاه بهره‌برداری برتر در کشور در ارزیابی سال 95 معاونت‌های بهره‌برداری کشور و تجلیل مدیرعامل شرکت توانیر از شرکت برق منطقه‌ای یزد برای کسب این عنوان خبر داد.

محمدحسین میرحسینی معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد با اعلام این خبر افزود: این ارزیابی هرساله پیش از زمان پیک مصرف توسط شرکت توانیر انجام می‌شود.

 
کسب جایگاه بهره‌برداری برتر در کشور توسط شرکت برق منطقه‌ای یزد 

وی با اشاره به این‌که ارزیابی با حضور گروه 5 نفره ارزیابان توانیر طی 5 روز در حوزه‌های ستادی، مدیریتی و میدانی انجام می‌شود، تصریح کرد: حوزه ستادی درقالب 12 معیار و در دو محور توانمندسازها و نتایج و با توجه به ارائه برنامه‌ها، عملکردها، مستندات و شاخص‌های نتایج عملکردی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

میرحسینی اضافه کرد: در این حوزه و با ملاحظه مستندات مربوطه، عملکرد معاونت در بخش‌های گوناگون از جمله گزارش، پیگیری و برنامه‌ریزی تعمیرات پیشگیرانه و پیش‌گویانه، پروژه‌های بهینه‌سازی، برنامه‌ها و عملکرد درخصوص ایمنی و آموزش کارکنان استخدامی و پیمانکاری، مطالعات شبکه، مانورها و حوادث شبکه، برنامه‌ریزیقطعی‌ها و خاموشی‌ها و کنترل تلفات و مصارف داخلی، آرشیو اسناد و سایر موارد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی همچنین گفت: در حوزه میدانی چهار حوزه‌ی بهره‌برداری پست‌ها نیز تجهیزات پست، حفاظت و اندازه‌گیری و خطوط انتقال با توجه به بازدیدهای میدانی ارزیابان از پست‌ها و خطوط انتقال و فوق توزیع و با توجه به چک لیست‌ها و مشاهدات عینی آنان مورد ارزیابی قرار گرفت و آمادگی بهره‌برداران و بهره‌برداری پست، عملکرد مناسب تستها و سرویس‌های دوره‌ای و وضعیت تجهیزات شبکه در این محور سنجش شد.

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد، استان یزد را از استان‌های با کمترین میزان حوادث و خاموشی، کمترین درصد تلفات، بالاترین شاخص‌های ایمنی و آموزش، بالاترین درصد رویت پذیری پست‌ها در دیسپاچینگ، برشمرد و خاطرنشان کرد: در بررسی عملکرد حوادث شبکه برق کشور در سال ۱۳۹۵ که توسط شرکت مدیریت شبکه برق ایران انجام گرفت؛ برق منطقه‌ای یزد موفق شد در بین کلیه شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور، به ترتیب در شاخص عملکرد مهندسی حوادث در جایگاه نخست و در عملکرد صحیح سیستم حفاظتی در رتبه دوم قرار گیرد.

وی یکی از نقاط قوت معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد را ارائه خلاقیت‌ها و نوآوری‌های ارزنده کارکنان عنوان کرد.

مهندس میرحسینی در پایان تبادل اندیشه‌ها، نظرات و تجربیات شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور و شرکت توانیر را به‌عنوان مزیت ارزشمند ارزیابی‌ها برشمرد واز حضور برخی مدیران و کارشناسان این معاونت در ارزیابی سالانه دیگر شرکت‌های برق منطقه‌ای خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار