از ابتدای سال جاری تاکنون زمینه آزادی 96 زندانی جرائم غیرعمد با تامین 126میلیارد ریال،با کمک مردم و افراد خیر در استان فراهم شد و آنان به کانون خانواده های بازگشتند.
کد خبر: ۵۲۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴ 22 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون زمینه آزادی 96 زندانی جرائم غیرعمد با تامین 126میلیارد ریال،با کمک مردم و افراد خیر در استان فراهم شد و آنان به کانون خانواده های بازگشتند.
اسلام افشون افزود: در حال حاضر 135 زندانی جرائم غیرعمد در زندان به سر می برند که از این تعداد محکومان غیرعمد 21 نفر مربوط به دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی، 45 نفر مهریه و نفقه و 69 نفر بدهی مالی غیرعمد را شامل می شوند که برای آزادی آنها 247 میلیارد ریال لازم است.
این مسوول گفت: با اقدام هایی که در راستای فرهنگ سازی در سال های اخیر با مشارکت رسانه ها و مردم استان انجام شد، شاهد کاهش چشمگیر ورود زندانیان جرائم غیر عمد هستیم.
افشون از مردم نیکوکار یزد خواست تا با همدلی و بخشش در راه خدا همیشه و در همه جا گره گشای مشکل های دیگر همشهریان و مستمندان باشند و همچنان از طریق سامانه پرداختی موبایلی (#7777035*780*) به زندانیان جرائم غیر عمد آبروند کمک کنند.
در سال 1395 در یزد 118 نفر با 120 میلیارد ریال از زندان های استان آزاد شدند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار