جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار ، امام جمعه و دیگر اعضای در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد. 
کد خبر: ۵۲۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ 22 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، فرماندار کهگیلویه با تبریک نابودی غده سرطانی داعش در جهان اسلام اظهار داشت: دنیای غرب و استکبار جهانی طبق عادت دیرینه خویش با نابودی داعش ساکت نخواهد نشست و در جبهه دیگری به فعالیت خمصانه خویش علیه جهان اسلام خواهد پرداخت و در این بین حفظ اتحاد و یکپارچگی مسلمانان همچون گذشته راه مبارزه با تروریسم جهانی خواهد بود.

فرماندار کهگیلویه همکاری همه ادارات شهرستان با آموزش و پرورش را خواستار شد/نقش ممتاز رسانه ها در آگاه سازی خانواده ها نسبت به خطرات مصرف مواد مخدر
 علی پوزش آموزش و پرورش را یکی از موثرترین نهادهای اجتماعی دانست و بیان کرد: آموزش و پرورش، رسالت و مسئولیت پرورش کودکان ، نوجوانان و جوانان و انتقال عناصر فرهنگی به نسل نوخاست ه را بر عهده دارد و در چنین جامعه گسترده و پیچیده ای استفاده از اندیشه ها و تجارب صاحب نظران و دست اندرکاران تعلیم و تربیت کاملا ضرورت دارد.
فرماندار کهگیلویه در ادامه افزود: توجه ویژه به مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش، یکی از مهمترین وظایف همه مسئولین است و انتظار می رود همه ادارات، جهت رسیدن به اهداف عالیه آموزش و پرورش را یاری و کمک نمایند.
پوزش در ادامه به اصل کمیسیون ماده 77 اشاره و بر تعامل شهرداری و آموزش و پرورش تأکید نمود و گفت: درخواستهای آموزش و پرورش از حوزه شهر و شهرداری از جمله سنگ فرش و آسفالت جلوی تعدادی از مدارس اولویت بندی گردد و انتظار می رود که شهرداری به خواسته های آنان عمل نماید.
فرماندار به نقش مخرب و خانمان سوز مواد مخدر در جامعه اشاره کرد و افزود: پايين آمدن سن اعتياد، استفاده از روان گردان ها و افزايش اعتياد در ميان جوانان از جمله تهديدهاي اجتماعي خطرناك است و در این بین نقش معلمین و اساتید و خانواده ها برای جلوگیری و دور ماندن آنها از اين آسيب ها مهم و اساسی است.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حوزه رسانه، نقش آنان را در اجتماعي كردن امر مبارزه با مواد مخدر غيرقابل انكار دانست و گفت: رسانه ها باید در محتوای خبرهای روزانه خویش به این موضوع پرداخته و در جهت آگاه سازي خانواده ها درباره نقش مخرب و خانمانسوز مواد مخدر در جامعه سهم ممتازي خویش را ایفا نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار