استاندار یزد معلمان را الگوی انسان سازی در جامعه بیان کرد و گفت:باید قدر و منزلت فرهنگیان را بدانیم و شکرگزار حضور و نقش آفرینی آنها باشیم.
کد خبر: ۵۲۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 23 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»محمود زمانی قمی در مراسم بهره برداری دستگاه ماموگرافی درمانگاه فرهنگیان یزد گفت: بازنشستگان فرهنگی به عنوان پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و هم فرهنگیان که هنوز مشغول خدمت به عرصه فرهنگ و خلق افتخارات بزرگ برای این دیار هستند همگی جزو شایستگان استان و کشور و از سرمایه های انسانی ارزشمند این دیار محسوب می شوند.
وی ادامه داد: بهره برداری از این مجموعه در تشخیص نگرانی های احتمالی فرهنگیان نقش موثری دارد و می تواند جنبه پیشگیری و درمان به موقع را در ارتباط با این عزیزان داشته باشد.
استاندار یزد تصریح کرد: حقیقت امر این است که قشر فرهنگی متفاوت از دیگر اقشار جامعه هستند و گرچه شاید از منظر مادی کاستی ها و کمبودهایی را مشاهده کنند اما دارای علو روح و درجات معنوی والایی هستند که آنان را همواره به مثابه الگویی انسان ساز در جامعه نمایان نموده است.
زمانی قمی با ابراز خشنودی از حضور در جمع فرهنگیان ، از خیر این مجموعه و همه مدیران و دست اندرکاران امر آموزش و پرورش استان تشکر نمود و بر عزم خود بر حمایت و همراهی با جامعه فرهنگیان استان تاکید کرد.
درمانگاه فرهنگیان یزد در سال 74 راه اندازی و روزانه بین 800 تا یکهزار نفر در آن ویزیت می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار