کد خبر: ۵۲۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵ 23 November 2017

به گزارش «تابناک یزد»استاندار یزد با گرامیداشت هفته بسیج افزود   نهاد ارزشمند بسیج شجره طیبه و درخت تناوریست که شکوفه های آن نه تنها بوی بهار و فصل و طراوت یقین می دهند که از عطر و بوی پیر عشق و مراد دلهای آزادگان جهان و بنیانگذار دور اندیش و آسمانی جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی لبالب و لبریزند.  

زمانی قمی فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان مدرسه عشق و به پاسداران حماسه آفرین و جانبازان و آزادگان ارزشمند و همه ملت سلحشور و شهید پرور استان دارالعباده یزد و به همه جوانانی که آینده میراث سبز عشق در دست آنان است تبریک و اظهار امیدواری کرده است خداوند توفیق بسیجی بودن را به معنی اعم کلمه که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای است به همه عطا نماید.

استاندار در ادامه پیام خود افزوده است بسیج نهادیست که با تار و پود این نظام در آمیخته است و آئینه رشادت ها و حماسه هاست و امروز نه تنها یک نهاد نظامی است که نیز در تسکین آلام حوادث طبیعی چون زلزله غرب کشور در کمک به دولت تدبیر و امید و حفظ دستاوردها و تولید علم و دانش و عمران و آّبادیها و خدمات خالصانه به این ملت عزیز ایستاده است.

زمانی قمی  تاکید کرده همدلی و همنوایی دولت و بسیج و سپاه و مردم بزرگترین یأس برای دشمن و مایه امید برای دوستداران اسلام و انقلاب است.

استاندار در پایان آورده است استان دارالعلم و مردمان سخت کوش و مؤمنی که در طول انقلاب همواره همت و حماسه و حضور را تجربه کرده اند و مدیران و خدمتگزاران استان محب صادق بسیجیان و هماهنگ و همراه آنان خواهند بود.       
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار