کد خبر: ۵۲۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 23 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»سرپرست فرمانداری ابرکوه در جمع اعضای شوراها و دهیاران روستاهای بخش مرکزی گفت: مشکل عمده شهرستان این است که مسئولین دستگاه‌های اجرایی در پیگری مطالبات مردم در سطح استان عملکرد ضعیفی دارند .

 «محمد محامدی» در همایش دهیاران و شورای روستاهای بخش مرکزی شهرستان ابرکوه كه به ‌منظور معرفی روستاها و بررسی مشکلات آن‌ها، تجلیل از دهیاران و شوراهای دوره قبل و همچنین اعطای حکم مسئولین دهیاران جدید برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از انجام طرح‌‌های عمرانی در روستاهای بخش مرکزی ابركوه، اظهار کرد: در دو سال اخیر با اعتبار 40 میلیارد ریال تعداد 38 طرح عمرانی در روستاهاي ابركوه به سرانجام رسیده است که حاصل تعامل دهیاران و شوراها با بخشداری است لذا جهت رسیدن به توسعه حداکثری در آینده توصیه می‌شود این تعامل ادامه داشته باشد و حتی‌المقدور افزایش یابد .

وي ضمن استماع مشكلات بيان شده از سوي دهياران، بیان كرد: تک‌تک مشکلات روستائیان پیگیری خواهد شد.

محامدي تصریح کرد: یکی از مشکلات عمده شهرستان ابرکوه ضعیف بودن روند پیگیری مطالبات مردم از مسئولین استانی است زیرا مسئولین دستگاه‌های اجرایی باید نیازهای مجموعه تحت مدیریت خود را بررسی، شناسایی و پیگیری کنند که در این زمینه فعالیت مناسبی صورت نمی‌گیرد .

اين مسئول در پايان نيز آشنایی با فضای فیزیکی روستا، تسلط بر قوانین، همراهی با مردم و استفاده از طرح‌های تجربه ‌شده را از جمله ویژگی‌های شاخص اعضای شورا عنوان کرد .

رسیدگی به زیرساخت‌های آموزشی، منابع آب زیرزمینی، پاسخگویی مناسب مسئولان ادارات، اصلاح راه‌های مواصلاتی روستاها، بازنگری طرح‌های هادی روستاها، بهبود بخشیدن به وضعیت شبکه‌های مخابراتی، توجه به زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و بهداشت و درمان، عمده مشکلات بيان شده از سوي دهیاران روستاهای بخش مرکزی در اين نشست بود.

گفتنی است، در خاتمه این مراسم با اهداء لوح تقدیری از زحمات دهیاران سابق تجلیل و حکم مسئولیت دهیاران جدید به آنان اعطا شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار