کد خبر: ۵۲۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 23 November 2017
به گزارش «تابناک یزد» در مراسمی با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد و رییس حوزه هنری استان از عوامل نمایش «گفت و گوی آب» تجلیل شد.

 پس از پایان اجرای شب آخر نمایش میدانی «گفت و گوی آب» در مراسمی با حضور دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد، کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری استان، حجت الاسلام نجیمی دبیر جبهه فرهنگی استان و جمعی از مردم و هنرمندان با اهدای لوح تقدیر از عوامل این نمایش قدردانی شد .

در این مراسم از حجت الاسلام حسین فلاح‌زاده نویسنده و کارگردان، بازیگران و عوامل اجرایی و فنی این نمایش تقدیر به عمل آمد .

نمایش «گفت و گوی آب » با موضوع شخصیت والای بزرگ مدافع حریم اهلبیت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، محصولی از تئاتر بچه‌های مسجد شهرستان ابرکوه است که همزمان با دهه آخر ماه صفر و هفته وقف از 25 تا 30 آبان در جوار امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد به روی صحنه رفت. در این نمایش چند رسانه‌ای حدود 80 بازیگر، هنرور و عوامل اجرایی حضور داشتند .

«گفت و گوی آب» گوشه‌ای از واقعه کربلا از جمله آوردن امان‌نامه شمر برای قمر بنی هاشم و برادرانش در شب عاشورا و همچنین ماجرای سقایی، وفاداری، ولایت‌مداری، جوانمردی، شجاعت و پاسداری از حریم اهلبیت (ع) تا شهادت آن حضرت را روایت می‌کند .

این اثر کاری از گروه هنری «آئینه» است که به همت حجت الاسلام حسین فلاح‌زاده امام جماعت و همراهی بچه‌های مسجد کوثر ابرکوه با حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان یزد تولید شده است .

این نمایش با همکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان، حوزه هنری یزد،معاونت فرهنگی سپاه الغدیر، آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد (ع) اجرا ‌شد که با استقبال پرشور مخاطبان همراه بود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار