در سال جاری شاهد افزایش قیمت 40 الی 50 درصدی قیمت آهن بوده‌ایم که به دلیل نوسانات موجود در قیمت جهانی شاهد این افزایش بوده‌ایم و هیچ ربطی به مسائل داخلی ندارد.
کد خبر: ۵۲۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸ 26 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»رئیس صنف آهن‌فروشان استان یزد گفت: در سال جاری شاهد افزایش قیمت 40 الی 50 درصدی قیمت آهن بوده‌ایم که به دلیل نوسانات موجود در قیمت جهانی شاهد این افزایش بوده‌ایم و هیچ ربطی به مسائل داخلی ندارد.

سید محمدصادق مدرسی مصلی در گفتگو با فارس با اشاره به افزایش 40 الی 50 درصدی قیمت آهن در سال جاری، گفت: به دلیل نوسانات موجود در قیمت جهانی شاهد این افزایش قیمت بوده‌ایم و هیچ ربطی به مسائل داخلی ندارد.

وی با برشماری برخی از مشکلات اصلی بر سر راه این صنف، افزود: رکود بازار و مالیات ارزش‌افزوده مضاعف از معضلات موجود در این عرصه است.

 رئیس صنف آهن‌فروشان استان بابیان اینکه رکود تورم موجب بازدارندگی درروند رو به رشد این صنف می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر 130 واحد و در هر واحد به‌طور میانگین چهار نفر در حال فعالیت هستند.

مدرسی با اعلام اینکه در بین اصناف موجود شاهد کمترین تخلفات بوده‌ایم، تصریح کرد: در این صنف بازرسی‌ها به‌صورت مرتب و بعضی مواقع به‌صورت روزانه صورت می‌گیرد و در سال جاری تنها با یک تخلف مواجه بوده‌ایم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار مقام معظم رهبری در سال جاری، خواستار تعامل بیشتر مسئولین با کلیه اصناف و رفع مشکلات آن‌ها شده است و با توصیه به افراد مؤثر در امور رسانه‌ای و فرهنگی به فعالیت و رویکرد اقتصادی و اجتماعی این افراد درزمینهٔ رفع مشکلات اقتصادی جامعه پرداخت.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار