استاندار یزد با اشاره به لزوم گسترده مشارکت خیران در مدرسه‌سازی گفت: خوشبختانه تاکنون مدارسی که از سوی خیران احداث‌ شده خسارت و خرابی نداشته است که نشان می‌دهد اگر کار باکیفیت انجام شود از بلایای طبیعی نیز مصون می‌ماند.
کد خبر: ۵۳۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ 05 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»محمود زمانی قمی، استاندار یزد در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان اظهار کرد:علاقه‌ای برای وقت‌گذرانی، تشریفات و سخنرانی‌های طولانی‌مدت ندارم و باید برای فرهنگ عمومی برنامه‌ای جدی داشت که آموزش‌وپرورش هم این موضوع را رعایت کند.
زمانی قمی بابیان اینکه نگاهم به آموزش‌وپرورش روشن است؛ ادامه داد: کاری را که نتوانیم انجام دهیم برای آن تعهدی نمی‌دهیم اما اگر امکان انجام کاری داشته باشیم قطعاً به سرانجام خواهد رسید و پیگیری می‌کنیم.
استاندار یزد با اشاره به وجود تعداد ۲ هزار خیر مدرسه‌ساز در استان و مشکلات مدرسه‌سازی اضافه کرد: آموزش‌وپرورش باید سعی کند تا پروژه‌هایی که در دست اقدام است و مشکلاتی برای پیشرفت کاری آن‌ها وجود دارد را با مشارکت خیران نهایی کند.
وی بابیان اینکه مشکلاتی مانند زمین و زیرساخت‌های مدارس و ... باید در دستور کار دستگاه‌های مرتبط استان باشد اظهار کرد: تدبیر داشته باشیم و نقطه نظرات دیگران را نیز بگیریم و برای رفع مشکلات در چارچوب قانون پیگیری لازم را انجام دهیم تا به نتیجه مطلوب برسد.
زمانی قمی بابیان اینکه تصور کشور از استان یزد به‌عنوان استانی برخوردار است که کاری روی زمین نمی‌ماند؛ عنوان کرد: تصور درستی دارند لذا باید بر اساس دیدگاه و تصوری که وجود دارد با همکاری بنیاد برکت در اتمام کار نیز تلاش شود و به نتیجه برسد نه اینکه کار روی زمین بماند.
استاندار یزد با اشاره به لزوم گسترده مشارکت خیران در مدرسه‌سازی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون مدارسی که از سوی خیران احداث‌شده خسارت و خرابی نداشته است که نشان می‌دهد اگر کار باکیفیت انجام شود از بلایای طبیعی نیز مصون می‌ماند.
وی تصریح کرد: منطق و عقل نیز این را تائید می‌کند که باید کار را باکیفیت انجام داد به‌ویژه برای مدارس که حجمی از دانش آموزان و معلمان به‌عنوان آینده‌سازان کشور در آن حضور دارند.
زمانی قمی در پایان خواستار توجه به ظرفیت‌های برنامه ششم و قانون بودجه شد و گفت: تقسیم وظایف شود و هرکجا لازم است مراجعه و پیگیری برای رفع مشکلات صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار