کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: از فردا با جانشینی تدریجی سلول کم‌فشار دمای هوای استان یزد به‌تدریج بین شش الی هشت درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد یافت و تا پنجشنبه این روند ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۳۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 05 December 2017

به گزارش «تابناک یزد»محمدرضا شیر غلامی در خصوص پیش‌بینی وضعیت جوی استان یزد در هفته جاری از تداوم هوای سرد طی امروز و امشب در استان یزد خبر داد و گفت: امشب برای مناطق کوهستانی یزد تداوم سرما و یخبندان پیش‌بینی‌شده است.

وی با اعلام این خبر که امروز صبح سردترین نقاط استان ایستگاه نصرآباد، طزرجان و گاریزات با دمای کمینه منفی 10 درجه سانتی‌گراد گزارش‌شده است، افزود: از فردا با جانشینی تدریجی سلول کم‌فشار دمای هوای استان یزد به‌تدریج بین شش الی هشت درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد یافت و تا پنجشنبه این روند ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد خاطرنشان کرد: از روز جمعه به‌ویژه اوایل هفته آینده بانفوذ زبانه‌های پرفشار و توده‌هوای سرد دما در سطح استان یزد کاهش خواهد یافت.

شیر غلامی بابیان اینکه برای امروز پدیده جوی خاصی در استان وجود ندارد و آسمان استان صاف است، اظهار داشت: از روز چهارشنبه هفته جاری با نزدیک شدن موج ناپایدار در استان شاهد افزایش ابر در استان خواهیم بود که برای روز جمعه در ارتفاعات بارش‌های پراکنده پیش‌بینی‌شده است.

وی در پایان از احتمال وزش باد نسبتاً شدید در استان خبر داد و اضافه کرد: در برخی از نقاط استان حتی وزش باد شدید نیز پیش‌بینی‌شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار