کد خبر: ۵۳۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 05 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»بیش از 45 دانشجوي دانشگاه علوم پزشكي يزد در برگزاري نهمين جشنواره بين‌المللي سيمرغ داوطلب مشاركت و فعاليت شدند.

«علی دهقانی» معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره برگزاری جشنواره بین‌المللی سیمرغ، تصريح كرد: نهمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت در سه بخش موضوع آزاد ویژه دانشجویان، کارکنان، اعضا هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و جامعه پزشکی کشور، بخش فرهنگ و سلامت ویژه دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور و بخش بین‌الملل ویژه دانشجویان سراسر جهان، بهمن‌ماه امسال در استان تهران برگزار مي‌شود.

وی با بيان اجرايي شدن مرحله اول این جشنواره، در اين باره گفت: در این مرحله سفیران دانشجویی مشخص و اسامی داوطلبان فعالیت در این جشنواره اعلام شده است كه بیش از 45 دانشجو از دانشگاه علوم پزشكي يزد در اين رابطه داوطلب و کارت فعالیت دريافت كردند.

دهقانی در بخش ديگري از سخنانش خاطرنشان كرد: كسانی که داوطلب شرکت در این جشنواره باشند، می‌توانند برحسب نیاز در رشته‌ای که قرار است آثار خود را در آن ارائه دهند، از دوره‌های آموزشی برای تقویت آثار خود بهره ببرند .

وی در مورد بخش فرهنگ سلامت این جشنواره نيز افزود: برگزاری این بخش جشنواره برای حمایت از تالیفات دانشجویی و شناسایی استعداد‌های جوان با موضوعات فرهنگ و سلامت است.

وي از رشته‌های اين جشنواره به نمایش‌نامه‌نویسی، تئاتر صحنه، استندآپ کمدی، فیلم و فیلم‌نامه‌نویسی، رشته‌های ادبی، هنرهای تجسمی، کاریکاتور، اینفو گرافیک و پی‌نما، اشاره كرد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی يزد با اشاره به اين كه موضوع بخش آزاد جشنواره همانطور كه از نامش برداشت مي‌شود، آزاد است، بيان كرد: رشته تحقیق و پژوهش، خوشنویسی، نقاشی، پوستر و عکس رشته‌هایی است که علاوه بر هنرهای تجسمی، کاریکاتور، فیلم، فیلم‌نامه نویسی و ادبی نیز در بخش آزاد ارائه می‌شود .

دهقاني در مورد رشته‌های آثار بخش بین‌الملل نيز گفت: فیلم، پوستر و عکس از رشته‌هایی است که در این بخش از جشنواره، آثار دانشجویان با اين موضوعات پذیرفته مي‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار