نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: با توجه به تحولات ارتباطی در سال های اخیر استفاده از ظرفیت های فضای مجازی اجتناب ناپذیر شده، اما باید فرهنگ استفاده از آن در جامعه به ویژه در بین نسل جوان تقویت شود.
کد خبر: ۵۳۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 07 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»آیت الله محمدرضا ناصری  در اجلاس استانی نماز با عنوان نماز و فضای مجازی در بافق اضافه کرد: هم اکنون حضور بیش از حد در فضای مجازی از مهمترین منشاءهای مشکلات جامعه است و باید برای رشد فکری استفاده کنندگان از این فضا چاره اندیشی و اقدام شود.
وی یادآور شد: هم اکنون در آموزش و پرورش و دانشگاه ها تفکر کردن به دانش آموزان و دانشجویان آموخته نمی شود و برنامه ای برای تقویت قدرت تفکر و تعقل نسل جوان در بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی بدون درگیر شدن در آسیب های این فضا وجود ندارد.
آیت الله ناصری تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات جوامع امروزی این است که فلسفه و هدف حیات و زندگی را فراموش کرده اند و نماز می تواند ما را در مسیر این هدف که قرب الهی است، قرار دهد.
مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور نیز در این اجلاس گفت: یکی از محدودیت های فضای مجازی این است که در آن با خلاء پیام مواجه هستیم و همین موضوع ظرفیتی را ایجاد کرده تا با استفاده از این ابزار، پیام انقلاب اسلامی را به سراسر جهان مخابره کنیم.
مسعود دریس افزود: سخت افزار و ظرفیت فضای مجازی می تواند در اختیار نرم افزار انقلاب و ترویج فرهنگ نماز قرار گیرد که فعالیت های انجام شده در خصوص آثار رسیده به دبیرخانه اجلاس نماز با حدود دو هزار و 880 اثر، مبین فعالیت هایی چشمگیری است که در این بستر شکل گرفته است.
اجلاس استانی نماز با موضوع نماز در فضای مجازی در سالن همایش های آهن شهر بافق برگزار و از برگزیدگان بخش های مختلف فعال در زمینه ترویج فرهنگ نماز در استان یزد تجلیل به عمل آمد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار