مدیر فرودگاه همدان از برقراری پرواز همدان- تهران در فرودگاه این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 08 December 2017
مدیر فرودگاه همدان از برقراری پرواز همدان- تهران در فرودگاه این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سهراب کلوندی با اعلام این خبر اظهارکرد: پرواز همدان- تهران مجدداً از روز شنبه هفته آینده برقرار خواهد شد اما هنوز روز دقیق آن مشخص نیست.

وی تصریح کرد: هنوز زمان و تعداد پروازهای همدان- تهران مشخص نشده اما در صورت تعیین روز و تعداد پروازها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ استاندار همدان و نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و مدیر فرودگاه همدان، طی جلسه‌ای با دكتر شرفبافی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره تعیین خطوط پرواز همدان- تهران و بالعکس مذاکره انجام دادند و مقرر شد روزانه یک پرواز و ۳ روز در هفته نیز دو پرواز انجام شود. ضمنا اعلام پرواز آغازین و جدول زمان‌بندی سایر پروازها به هفته آتی موکول شد.

لازم به ذکر است؛ معاون امور عمرانی استاندار همدان در فروردین 94 در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه برخی به دنبال این بودند که پرواز همدان-تهران را از فرودگاه همدان برقرار کنند، تصریح کرد: با توجه به اتمام آزادراه همدان-ساوه فاصله زمانی و مکانی همدان با تهران کاهش یافته و توجیه اقتصادی برای برقراری پرواز تهران از فرودگاه همدان وجود ندارد .

محمودرضا عراقی با بیان اینکه سال گذشته شرکت‌های هواپیمایی گاهی اوقات مشکلاتی را در انجام پروازها داشتند، تأکید کرد: یکی از اولویت‌های استان همدان باید خرید هواپیما برای فرودگاه همدان باشد تا دیگر مشکلی از نظر نداشتن هواپیما در پروازها نداشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار