کد خبر: ۵۳۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵ 13 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»محمدصادق کوچک‌زاده، رئیس حوزه هنری یزد گفت: فیلم داستانی «لی‌لی» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه آئینی به تهیه کنندگی حوزه هنری استان با موضوع مقاومت، ایثار و پایداری مدافعان حرم تولید شد.

کوچک‌زاده با بیان اینکه تصویربرداری فیلم دو روز در یزد انجام شد، ادامه داد: علی دهقان‌پور و پرنیان پروانه در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

وی افزود: تصویربرداری و صدابرداری این اثر به ترتیب برعهده احسان دادرس و جمال دهقان بوده و حدیث دانایی‌کیا آن را تدوین کرده است و دیگر عوامل فیلم را دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مریم صائمی، مجری طرح: حسام سالکی، منشی صحنه: نجمه غلامی، طراح صحنه و لباس: حبیبه گلمکانی، صداگذار: مهدی جمشیدیان و دستیاران تصویربردار: حسین زارع و مرتضی انیسی تشکیل می‌دهند.

رئیس حوزه هنری استان همچنین از ارسال این فیلم کوتاه به هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.

فاطمه آئینی، کارگردان فیلم «لی‌لی» هم درباره تازه‌ترین اثرش گفت: این فیلم کوتاه داستان یک پدر رزمنده و جانباز مدافع حرم را به تصویر می‌کشد و به نوع ارتباط او با دخترش می‌پردازد.

آئینی که فیلم داستانی «یک قاب، یک آن، یک آینه» را نیز در کارنامه دارد، معتقد است بانوان در کنار آقایان می‌توانند تکمیل کننده پازل سینمای انقلاب باشند.

وی با اشاره به توانمندی بانوان در عرصه‌های مختلف افزود: زنان فیلمساز در برخی مضامین با نکته‌سنجی و ظرافت خاص از زوایایی به موضوع نگاه می‌کنند که شاید مردها این نگاه را نداشته باشند.

یادآور می شود اکران مرکزی هشتمین جشنواره فیلم عمار از ۸ تا ۱۷دی‌ماه سال‌جاری به میزبانی سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود و بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، اکران مردمی آن که از آبان‌ماه امسال آغاز شده تا پایان مهرماه ۹۷ در همه شهرها و روستاهای کشور ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار