مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ضمن تأکید بر اهمیت توجه به ورزش در پیشگیری از گرایش جامعه به پدیده شوم اعتیاد گفت: ساخت 30 مکان ورزشی را در روستاهای استان در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۳۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 13 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»مسعود شریعتی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تأکید بر اهمیت توجه به ورزش در پیشگیری از گرایش جامعه به پدیده شوم اعتیاد گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با همکاری دهیاران 30 روستای استان، ساخت 30 مکان ورزشی را در این روستاها در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با احداث این مراکز و برگزاری جشنواره‌ها و کلاس‌های ورزشی بتوانیم با جذب حداکثری مردم به امر ورزش، گرایش جامعه روستایی به مواد مخدر را کاهش دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد روستاها را از مکان‌های در معرض خطر اعتیاد در جامعه دانست و تصریح کرد: آشنایی روستائیان با ورزش بخصوص در سنین جوانی و نوجوانی، می‌تواند گرایش آن‌ها به مواد مخدر را تا حد بسیار چشمگیری پائین آورده و گامی مؤثر در راستای سلامت جامعه باشد.

این مقام مسئول پیشگیری در گرایش اقشار مختلف جامعه به مواد افیونی را بهترین مقابله با این پدیده شوم دانست و بیان کرد: اگر گرایش مردم به مواد مخدر وجود نداشته باشد موارد دیگر ازجمله تولید و توزیع نیز از میان خواهند رفت، لذا امیدواریم بتوانیم با جذب جامعه به ورزش، نشاط و شادابی ماندگار را برای جامعه به ارمغان آوریم.

شریعتی اذعان کرد: البته مکان‌های مناسب جهت احداث این مراکز از سوی دهیاران مشخص و به اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ابلاغ‌شده است و ما در تلاشیم تا با اقدامات پیگیرانه، اعتبارات لازم جهت ساخت این مراکز را نیز تأمین کرده و پروژه ساخت آغاز شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار