محمد اسماعیل اکبری رییس مرکز تحقیقات سرطان ایران ایران با بیان اینکه سرطان سینه از شایع ترین سرطان های زنان بشمار می رود از برگزاری کنگره بین المللی سرطان سینه خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵ 15 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»، پروفسور محمد اسماعیل اکبری رییس مرکز تحقیقات سرطان در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: سرطان سینه یکی از شایع ترین سرطان های زنان بوده که بیشترین تحقیقات بالینی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در همین راستا مرکز تحقیقات سرطان سیزدهمین کنگره بین المللی سرطان سینه را از تاریخ 27 الی 25 بهمن ماه 1396 در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزا رمی کند.

به گفته اکبری در این کنگره که با همکاری نهاد های علمی داخلی و بین المللی برگزار می شود مرکز تحقیقات سرطان میزبان متخصصینی از کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، فرانسه، یونان، مجارستان، انگلستان و هلند خواهد بود.

وی در خصوص گروه های هدف این همایش گفت: متخصصین جراحی، متخصصین پرتو درمانی، گروه های پرستاری، متخصصین رادیولوژی، متخصصین پزشکی هسته ای و متخصصین آسیب شناسی و سایر گروه ها می توانند در این همایش شرکت کنند.

این سرطان شناس در خصوص محورهای مورد بحث در سیزدهمین کنگره بین المللی سرطان سینه گفت: اپیدمیولوژی، ریسک‌فاکتورها، پیشگیری و غربالگری، بیولوژی مولکولی و ژنتیک، تازه‌های تشخیص و مرحله‌بندی، تازه‌های‌درمانی، توانبخشی، مسائل روانی، اقتصادی-اجتماعی و سلامت معنوی. در این کنگره مورد بحث قرار خواهند گرفت همچنین این کنگره دارای کارگاه های جانبی در هر سه روز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار