مسلم الماسی در گفتگو با تابناک:
دادستان دادسرای عمومی شهرستان پاوه گفت:در ادامه پیگیری ها و مطالبات مردم شهرستان پاوه و درخواست از دادستانی این بار مشکلات فاضلاب شهری شهرستان پاوه بررسی شد.
کد خبر: ۵۳۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷ 16 December 2017
مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:پیرو مطالبات عمومی شهروندان و طرح مشکلات فاضلاب شهری از جمله انتقال آب و فاضلاب شهربانه وره از روستایی به شهری ،تخلیه آب تصفیه خانه شماره ۲ پاوه به باغهای مردم ،گرفتگی منهول فاضلاب پایین تر از دبستان شهید مطهری ،مشکل دفع فاضلاب شهرک ظفر ،مشکل دفع فاضلاب کوچه سنگ فرش بین هورامان دوم و سوم این موضوعات در دستور کار قرار گرفت.

وی  با تمجید از تلاشهای خادمان آبفای شهری پاوه خاطر نشان کرد: قبل از هر چیز و بیان نتایج پیگیری موضوع لازم است از زحمات و تلاش های خادمان مردم در آب و فاضلاب شهری شهرستان پاوه تقدیر و تشکر نمایم و به صراحت بیان کنم تا از نزدیک شاهد تلاش های این عزیزان نباشید میزان زحمات و مشقت های آنها مشخص نیست،حجم کار بسیار بالایی را با امکانات بسیارکم پوشش میدهند. که خداوند موفقیت و سلامت را برای آنها خواستارم.

دادستان دادسرای شهرستان پاوه تصریح کرد:در راستای حل مشکلات مطرح شده جلسات متعددی با ریاست آب و فاضلاب شهری شهرستان پاوه برگزار شد و متعاقبا نیز نشستی در این راستا در محل دادستانی پاوه تشکیل شد و از محل های مختلف بازدید بعمل آمد و روند پیشرفت کار ملاحظه شد. و اقدامی نیزصورت گرفته است.

الماسی اظهار داشت:در رابطه با تخلیه آب تصفیه خانه شماره ۲پاوه به داخل باغات مردم باید بیان کرد که از نزدیک از تصفیه خانه شماره ۲ پاوه امروز بازدید بعمل آمد و به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد،چراکه اصلا این تصفیه خانه اصلا به بهره برداری نرسیده است وآنچه که به داخل باغات مردم ریخته میشود خود فاضلاب شهر پاوه است وبا بهره برداری ازاین تصفیه خانه این فاضلاب بصورت تصفیه شده به باغات سرازیر میشود.این تصفیه خانه در چند ماه آتی به بهره برداری میرسد .

وی  افزود:بحث گرفتگی منهول فاضلاب پایین دبستان شهید مطهری بصورت موقت مرتفع شده است ،دفع فاضلاب شهرک ظفربررسی شد وفاضلاب آن درحال اتصال به شبکه فاضلاب تصفیه خانه شماره ۲ است ونهایتا دریک ماه آتی انجام میشود ومشکل این قسمت مرتفع میگردد.

الماسی تاکید کرد:دفع فاضلاب کوچه سنگ فرش از نزدیک بررسی شد ومشکل موصوف مربوط به شهرداری بود و هدایت آبهای سطحی مشکلاتی را ایجاد نموده بود، که بررسی میشود وبحث انتقال آب وفاضلاب شهربانه وره از روستایی به شهری نیز بررسی شد که این موضوع مشکلات خاص خود را دارد که پیگیری لازم ان شاءالله انجام خواهد گرفت.

گفتگو از صهیب زربان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار