تیم تنیس روی میز دانشگاه یزد در دور رفت هفته پنجم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور چهار بر 2 تیم ناب استیل تهران را شکست داد.
کد خبر: ۵۳۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹ 16 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»این مسابقه با حضور جمعی از مسوولان و تماشاگران در جریان بیست و ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی باشگاه های کشور در بخش آقایان در سالن امام علی (ع) دانشگاه یزد برگزار شد.
در این مسابقه بازیکنان تیم تنیس روی میز دانشگاه یزد شامل محمد مهدی اصلمند ، محمود ریزبند، مهدی خوشمرام، مهرداد دهستانی بر تیم ناب استیل تهران پیروز شدند.
بازیکنان تیم تنیس ناب استیل تهران را در این مسابقه ، آریا امیری، امیر رضا عباسی، آریا امیری، آرین غفاری، علی اکبر شعاری تشکیل می داد.
تیم تنیس روی میز دانشگاه یزد در هفته اول دور برگشت رقابت ها در روز پنجم دی ماه در یزد از تیم پتروشیمی بندر امام پذیرایی می کند.
تیم دانشگاه یزد هم اکنون با پنج امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.
مسابقات لیگ برتر تنیس مردان ایران با حضور تیم های پتروشیمی بندر امام(ره) ، تایدواتر بندرعباس ، پالایش نفت آبادان ، ناب استیل ، رعد دانشگاه پدافند هوایی و دانشگاه یزد در یک گروه و به صورت دوره ای و رفت و برگشت پیگیری می شود.
تیم دانشگاه یزد تنها نماینده استان در لیگ برتر تنیس روی میز کشور است.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار بیمه شده دارد و هم اکنون هیات تنیس در استان فعال است و حدود 600 نفر زیر پوشش بیمه هستند و مسابقات استانی در رده های مختلف برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار