هفته ششم هیجدهمین دوره مسابقات اسب دوانی کورس پاییزه قهرمانی کشور با حضور سوارکاران برتر از مناطق مختلف در یزد پیگیری شد.
کد خبر: ۵۳۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳ 16 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»در این مسابقات که با حضور جمعی از مسوولان و بیش از 2 هزار تماشاگر علاقه مند یزدی در مجتمع سوارکاری صفاییه برگزار شد، سوارکاران در قالب پنج کورس، در مسافت هزار متری پیست رقابتی فشرده را برگزار کردند.
در پایان هفته ششم در کورس اول اسب آی وکس با چابکسوار سمیر محمدی، یوزجینا با چابکسوار مهران علایی و یوزدلفین با چابکسوار متین جرجانی اول تا سوم شدند.
در کورس دوم نیز اسب های ویشکا رشید با چابکسوار ابوالفضل دهقان، نارسیس با چابکسوار شاهدی و نیک بانوخو با چابکسواری هادی عزیزی مکان های اول تا سوم را کسب کردند.
در کورس سوم به ترتیب اسب های واروویس با چابکسوار آرمین اق اتابای، میتریداد با چابکسوار ابوالفضل دهقان و مشتاق بیک با چابکسواری عبدالله قلرعطا اول تا سوم شدند.
همچنین در کورس چهارم نیز اسب ناصر روستا با چابکسوار عبدالخالق چپرلی، ویسانا وکیلی با چابکسوار امیرحسین کریمی و ماندگار توانا با چابکسواری ابوالفضل دهقان در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.
و در کورس پنجم نیز اسب نغمه ناز فراشاه باچابکسوار امان محمدقلرعطا، نصیر بیک با چابکسوار ابوالفضل دهقان و لئونارد نوق با چابکسواری متین جرجانی اول تا سوم شدند.
در پایان هفته ششم این مسابقات، از سوی هیات برگزار کننده به صاحبان اسب های برتر در مجموع بیش از 400 میلیون ریال جایزه داده شد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار