مدیر عامل اتحادیه تشکل‌ها و موسسه های قرآنی یزد گفت: هم اکنون 118 موسسه قرآنی مجوز دار در مناطق مختلف این استان فعالیت دارند.
کد خبر: ۵۳۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵ 16 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»حجت الاسلام حمیدرضا مطهریان در نشست ستاد برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن استان افزود: موسسه های قرآنی طبق مقررات با همکاری نهادهای فرهنگی و تبلیغی نسبت به جذب و آموزش علاقمندان قرآنی در طول سال با همراهی و برنامه ریزی مدون موسسه ها و همکاری علاقمندان و خانواده ها نقش موثری در ترویج فرهنگ معارف اسلامی و ارزشی در جامعه دارند.
این مسوول با بیان اینکه 25 موسسه دیگر قرآنی در حال طی کردن مراحل دریافت مجوز در استان هستند به اهمیت فعالیت های دینی و قرآنی در بین مردم و بخصوص دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد.
همچنین رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم شامل آزمون کتبی در روز دهم و شفاهی نیز از 12 تا 17 اسفندماه ماه امسال برگزار می‌شود.
محمدحسین کاظمی اظهار کرد: زمان ثبت‌نام در این آزمون از 18 آذر تا 20 دی‌ماه تعیین شده و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیک www.quran.ivv.ir نسبت به ثبت‌نام در مهلت تعیین شده اقدام کنند.
همچنین مسوول فعالیت‌های امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: موسسه های قرآن و عترت در طول سال نسبت به به آموزش حفظ و مفاهیم قرآن کریم فعالیت دارند.
حسین دشتی افزود: آزمون‌ سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در 22 رشته و در چهار موضوع حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل‌بیت (ع) و انس با کلام وحی برگزار می‌شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار