ثبت نام هجدهمین دوره از سفرهای دانشگاهی عتبات عالیات از امروز در پایگاه اینترنتی لبیک دات آی آر آغاز می شود.
کد خبر: ۵۳۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 16 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»، معاون اجرايي ستاد عتبات عاليات دانشگاهيان گفت: از امروز 25 آذر ثبت نام هيجدهمين دوره از سفر هاي دانشگاهي عتبات عاليات از طريق سامانه WWW. Labbayk.ir  آغاز می شود.

زارع افزود: از امروز ثبت نام هيجدهمين دوره از  عتبات دانشگاهيان آغاز و تا 5 دي ادامه دارد.

 وي گفت: در اين مرحله از ثبت نام مانند دوره هاي گذشته دانشجويان متاهل، استادان، كارمندان، دانشجويان مجرد دختر و پسر مي توانند ثبت نام كنند.

زارع در ادامه با اشاره به زمان اعزام دانشگاهيان به اين سفر معنوي اظهار داشت: اعزام دانشگاهيان از اول بهمن آغاز مي شود و تا اواخر اردبيهشت 97  ادامه دارد، سفر ها  به صورت زميني و هوايي صورت مي گيرد و دانشجويان مي توانند از تسهيلات قرض الحسنه بانك ملت و صندوق رفاه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري بهره مند  شوند.

وي در ادامه به قيمت اين دوره از سفربه عتبات دانشگاهيان اشاره كرد و افزود: قيمت سفر هوايي يك ميليون و 820 هزار تومان و قيمت سفر زميني يك ميليون و 200 هزار تومان است.

معاون اجرايي ستاد عتبات دانشگاهيان به هماهنگي هاي سازمان نظام وظيفه براي دانشجويان پسر اشاره كرد و گفت: دانشجوياني كه از معافيت تحصيلي استفاده مي كنند بدون اينكه آن وثيقه نقدي را بسپارند به سازمان وظيفه عمومي مراجعه كنند تا هماهنگي هاي لازم براي خروج از كشور انها شكل گيرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار