استاندار سابق یزد و جانباز مدافع حرم در جمع مردم ابرکوه گفت: تمام توطئه‌هایی که علیه امت‌های اسلامی انجام می‌شود، ریشه در رژیم اشغالگر قدس دارد.
کد خبر: ۵۳۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 16 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»محمدرضا فلاح زاده استاندار سابق یزد و جانباز مدافع حرم، شامگاه امشب در مسجد کوثر ابرکوه با مردم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فلاح زاده در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و امام راحل، ویژگی‌های مؤمن واقعی را ایمان و پذیرفتن حاکمیت خداوند، جهاد در راه خداوند، انجام اعمال با نیت قرب الی الله، مطالعه، تعلیم و تهذیب، کار و تلاش دانست.

وی اولین چیزی را که اسلام به آن اهمیت می‌دهد، داشتن ایمان دانست و اظهار کرد: یکی از نشانه‌های ایمان، قبولی حاکمیت خداوند است که شیعیان با افتخار آن را پذیرفته و اهل تسنن با نپذیرفتن آن بین امت‌های اسلامی تفرقه ایجاد کردند.

استاندار سابق یزد اذعان کرد: به وجود آمدن فرقه‌های مختلف، تشکیل گروه تکفیری و تروریستی داعش که سَر نوجوانان را می بُرند، انسان‌ها را زنده‌زنده پوست می‌کَنند، کودکان را در رودخانه می‌ریزند و در کنار آن رقص و شادی می‌کنند، ناشی از نپذیرفتن همین حاکمیت الهی است.

فلاح زاده خاطرنشان کرد: گروه‌هایی که در سوریه و عراق توسط انگلیس این پیر استعمارگر برای بهره‌برداری اسرائیل و آمریکا به وجود آمدند، جنایت‌هایی مرتکب شدند که روی پادشاهان بنی‌عباس و بنی امیه را سفید کرده، نام خود را سلفیون یعنی کسانی که پیرو اسلام اولیه هستند، گذاشتند.

این جانباز مدافع حرم با اشاره به وجود حدود 6 هزار انتحاری در عراق و سوریه، تصریح کرد: گاهی این انتحاری‌ها تا خط مقدم جبهه مقاومت پیش آمده و گاهی هدف موشک، تانک و تفنگ‌ها قرار می‌گرفتند. اگر این تعداد انتحاری در عمق اسرائیل غاصب و مقرهای آنان وجود داشت، طومار این غده سرطانی را در هم می‌پیچید.

وی تأکید کرد: تمام توطئه‌هایی که علیه اسلام، مسلمین و مکتب تشیع شکل می‌گیرد، منشأ آن اسرائیل است و یا مرتبط با این رژیم جعلی بوده و یا می‌خواهد از این توطئه‌ها به نفع خود بهره‌برداری کند. لذا اگر اهل تسنن حاکمیت الهی و به تبع آن حضرت علی (ع) و اولاد او و همچنین نائب ائمه را پذیرفته بودند، جهان اسلام درگیر چنین مشکلاتی نمی‌شد.

فلاح زاده تصریح کرد: رهبر با تدبیر و بصیر انقلاب اسلامی فرمان مقابله با داعش را که عامل و دست‌نشانده استعمارگران است، صادر کرده و فرماندهی میدانی سردار سلیمانی، مجاهدت مجاهدان راه خدا، جانبازان، مجروحان و شهدای گمنام و بی‌نام و نشان دفاع از حرم، موجب شد تا پیروزی‌های چشمگیری به دست جبهه مقاومت رقم خورده و حکومت داعش برچیده شود.

این یادگار دوران دفاع مقدس ادامه داد: فرقه وهابیت با کار علمی و پشتیبانی مالی حکومتی را به دست گرفته که توانسته است بسیاری از افکار مسلمانان جهان را به نفع جبهه باطل خودشان جذب کنند. به گفته سید حسن نصرالله داعش می‌خواست کار نیمه‌تمام صلاح‌الدین ایوبی را در ذبح شیعه و مکتب تشیع تکمیل کند و بعد از آن ایران را به قبل از دوران صفویه برگردانند.

فلاح زاده با اشاره به اینکه داعش 60 درصد از خاک سوریه را اشغال کرده بود، اضافه کرد: به دلیل پیشروی‌های داعش و نزدیک شدن به مرزهای ایران بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر ما در سوریه عراق نمی‌جنگیدیم بایستی در کرمانشاه با داعش مقابله کنیم. لذا هنر رهبر ایران این بود که توانست با مسلمانان دیگر کشورهای اسلامی از جمله زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، حیدریون عراق و نیروهای مردمی سوریه این تهدید را در فاصله طولانی با مرزهای ایران سرکوب کرده و با این تیزهوشی که تحلیل گران اسرائیلی هم به آن معترف‌اند، امنیت را برای کشور خود به ارمغان آورد.

وی با تصریح بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در سراسر جهان مشاهده می‌شود، ابراز کرد: مشکل و حاشیه در تمام حکومت‌ها، حتی در حکومت پیامبر اسلام و حضرت علی (ع) نیز وجود داشت، اما آنچه اهمیت دارد این است که امتیازات و محاسن انقلاب اسلامی نسبت به این مشکلات حاشیه‌ای بسیار زیادتر است. ضمن اینکه در جامعه فضای انتقاد و بیان شبهات آزاد است در حالی که در زمان حکومت پهلوی هیچ‌کس حق اظهار نظر نداشت، چه برسد به انتقاد.

استاندار سابق یزد، تصریح کرد: ایرانی را که دشمنان تلاش می‌کردند آن را عقب‌مانده نگه‌دارند امروز به چنان پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است که به عنوان سومین کشور جهان در سدسازی معرفی شده، جزء 9 کشور دارای صنعت هسته‌ای محسوب می‌شود و در علم پزشکی و پیوند کبد با کشور انگلیس رقابت می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار