به گزارش «تابناک یزد»؛ پس از اعلام  افزایش قیمت خودروی سراتو در روز پنچ شنبه امروزبه دستور مدیرعامل سایپا قیمت این خودرو به حال قبل بازگشت.

شرکت سایپا روز پنج شنبه  قیمت خودروی سراتوی آپشنال  را از 104 میلیون تومان  به رقم 118 میلیون و 500 هزار تومان افزایش داده ولی اعلام کرد برای خریداران این خودرو تخفیف 8.5 میلیون تومانی در نظر گرفته و قیمت خودرو را  110 میلیون تومان اعلام کرد.

این افزایش قیمت با واکنش های زیادی  مواجه شد و بسیاری از رسانه ها ی امروز نیز به انتقاد از این قیمت پرداختند اما در همین زمان از شرکت سایپا خبر رسید که این افزایش قیمت با دستور مستقیم مدیر عامل منتفی شده و قیمت سراتو به حال قبل بازگشته است.

دستور مدیرعامل سایپا برای فروش سراتو به قیمت قبل/ افزایش قیمت سراتو اجرا نمی شودپایگاه اطلاع رسانی سایپا امروز نوشت:  به دستور محسن جهرودی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از مصرف کنندگان و سیاست های دولت خدمتگزار با اعلام دستور عدم افزایش قیمت سراتو به معاونت فروش و بازاریابی سایپا و بازگشت قیمت خودرو به شرایط قبل اعلام کردکه موضوع افزایش قیمت در مقطع فعلی اجراء نمی شود.

وی در خصوص علل افزایش قیمت خودرو با توجه به افزایش هزینه های سربار تولید افزود: با کنترل هزینه ها ی مرتبط با تولید و در راستای حمایت مستمر از مصرف کنندگان هزینه ها را کنترل خواهیم کرد.

به گزارش عصر ایران در حال حاضر طرح ویژه فروش و تحویل فوری خودروی سراتو آپشنال با قیمت قبلی 104.158.000 تومان در نمایندگی های سراسر کشور در جریان است.

هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به آدرس www.saipacorp.com و یا نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند