وکیل مهدی هاشمی با بیان اینکه موکلش همانند دیگر زندانی‌ها از مرخصی استفاده می‌کند، گفت: اکنون در جریان نیستم که ایشان در مرخصی باشند یا نه اما آقا مهدی معمولاً مرخصی دارند.
کد خبر: ۵۳۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ 16 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مرخصی‌های مهدی هاشمی رفسنجانی و اینکه آیا او اکنون در مرخصی است یا در زندان، گفت: من در جریان نیستم اما ممکن است ایشان به مرخصی آمده باشند چرا که معمولاً آقای مهدی به مرخصی می‌آیند.

وی بابیان اینکه تعداد مرخصی‌های مهدی هاشمی عادی و طبق قانون است، گفت: هیچ شرایط استثنایی برای آقای مهدی هاشمی وجود ندارد و ایشان نیز همانند دیگر زندانی‌ها از ظرفیت مرخصی قانونی خود استفاده می‌کند؛ ایشان از زندانیان بند 7 هستند و طبق ضوابط زندان، به زندانیانی که رفتار خوبی داشته باشند ماهانه 2 روز مرخصی می‌دهند و تقریباً اکثر زندانی‌ها مشمول این مرخصی می‌شوند.

علیزاده طباطبایی در پایان با بیان اینکه تعداد مرخصی‌ها مهدی هاشمی فراتر از قانون نیست، گفت: من آخرین بار، 2 ماه پیش ایشان را در دفترم دیدم که در حال بازگشت به زندان بود؛ درباره وضعیت آقای مهدی باید بگویم که همه می‌دانند، جای ایشان در زندان نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار