مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز خود شاهد تشنج و درگیری شد. این درگیری با رد و بدل شدن الفاظی رکیک همراه بود
کد خبر: ۵۳۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 17 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خود شاهد تشنج و درگیری شد.

بنابراین گزارش، پس از آنکه محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس در نطق میان‌دستور خود عبارت امام راحل مبنی بر اینکه «مجلس عصاره فضائل ملت است» را به «مجلس عصاره فضائل شورای نگهبان است» تغییر داد، نمایندگان خواهان ارائه تذکر ماده 79 آئین نامه شدند.

پس از آنکه علی ادیانی‌راد نماینده مردم قائمشهر نسبت به اظهارات صادقی در نطق خود طی تذکری اعتراض کرد، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین هم خواهان ارائه تذکر دیگری نسبت به نطق عضو فراکسیون امید بود اما علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که اداره جلسه را بر عهده داشت پاسخ داد که نمی‌شود تذکر دهید چراکه آقای ادیانی به نمایندگی از همه نمایندگان معترض تذکر داد.

نقوی حسینی که نسبت به ممانعت علی مطهری از تذکرش معترض بود به جلوی تریبون هیأت رئیسه رفت و اعتراض خود را بیان کرد که چند تن از نمایندگان همچون محمدرضا فولادگر، قاسم احمدی لاشکی، احمد امیرآبادی، عبدالغفور ایران‌نژاد، جبار کوچکی‌نژاد، سید جواد ابطحی و حسین مقصودی به سمت وی رفتند و سعی کردند که وی را از ادامه اعتراض خود به نحوه اداره مجلس باز دارند.

پس از آنکه نقوی حسینی به صندلی خود بازگشت محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید از روی صندلی خود برخواست و به سمت وی رفت و با به کارگیری لفظی رکیک از وی پرسید «آیا تو عصاره فضائل ملت هستی؟».

گزارش ها حاکی است؛ در این لحظه محمد علی وکیلی عضو هیأت رئیسه مجلس نیز از پشت تریبون هیأت رئیسه برخواست و به سمت نماینده ورامین رفت و سخنانی خطاب به وی گفت. اکبر ترکی نماینده فریدون‌شهر مانع از نزدیک‌تر شدن بیشتر وی به صندلی نقوی حسینی و تشدید تنش شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار