عربستان که در جنگ‌های واقعی خود در منطقه طی یک دهه گذشته هیچ دستاوردی جز شکست نداشته است، با روی آوردن به انیمیشن سازی تلاش دارد در فضای مجازی و کارتونی ایران را شکست دهد.
کد خبر: ۵۳۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 17 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ طی روزهای گذشته انیمیشنی از سوی عربستان منتشر شده که در آن جنگ با جمهوری اسلامی ایران از نگاه سعودی به تصویر کشیده و در این جنگ "تمام عیار" عربستان همه زیرساخت‌های ایران را به فرماندهی مستقیم محمد بن سلمان از بین برده و ظرف مدت کوتاهی وارد تهران می‌شود.
از دستگیری سردار سلیمانی تا فتح ایران توسط عربستان + تصاویر

در این انیمیشن اول نیروی دریایی ایران از بین رفته، بعد موشک‌های ایرانی مورد هدف قرار می‌گیرد و پس از آن نیروگاه هسته‌ای بوشهر و فرودگاه مهر آباد از بین می‌روند و بعد از آن نیروهای عربستانی به آزادی آمده و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند!

از نکات جالبی که در این انیمیشن به نمایش در آمده دستگیری سردار قاسم سلیمانی است که توسط نیروهای نظامی سعودی انجام می‌گیرد.

عربستان در حالی چنین انیمیشنی را منتشر کرده که در جنگ سه ساله یمن علیه مردم یمن که سلاح‌های ابتدایی در اختیار دارند هیچ دستاوردی را کسب نکرده و بارها در فیلم‌های منتشر شده شاهد فرار نظامیان سراپا مسلح سعودی از دست رزمندگان یمنی بوده‌ایم.

از دستگیری سردار سلیمانی تا فتح ایران توسط عربستان + تصاویر

در این انیمیشن که تماماً به زبان انگلیسی! بوده و انتقادات زیادی را در جهان عرب به همراه داشته، همه سلاح‌های به کار گرفته شده از سوی عربستان آمریکایی و فرانسوی است، در حالیکه در فضای واقعی به علت پیشرفته بودن این تسلیحات، کارشناسان نظامی آمریکایی و فرانسوی و حتی خلبانان مصری آنها را هدایت می‌کنند.

عربستان در حالی باران موشکی ایران را در این  انیمیشن بی اثر می‌کند که در فضای واقعی، چندی پیش برای هدف قرار دادن یک موشک ابتدایی یمنی بیش از 6 موشک پاتریوت شلیک شد و در آخر هم مشخص نشد که موشک، مورد هدف قرار گرفت یا نه.

از دستگیری سردار سلیمانی تا فتح ایران توسط عربستان + تصاویر

قسمت پایانی این ماجرا به استقبال مردم ایران از نظامیان سعودی در میدان آزادی پرداخته که نشان از نا آشنایی آنها با جامعه ایران دارد.

 
 
//تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار