نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف من برقراری صلح و آرامش در مجلس بود و اگر عصبانی شدم از عصبانیتم عذرخواهی می‌کنم.
کد خبر: ۵۳۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 17 December 2017
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حاشیه‌های امروز جلسه علنی مجلس، گفت که هدفش برقراری فضای آرامش در مجلس بوده و در عین حال از عصبانیت خود عذرخواهی کرد.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: من بعد از نطق آقایان صادقی و کواکبیان به آنها مراجعه کردم و گفتم دوستان مسائلی را مطرح کنند که در مجلس حساسیت‌برانگیز نباشد و وفاق عمومی را بر هم نزند. البته نمایندگان باید حرف حق را بگویند و ما هم از بیان مطالب حق و روشن شدن زوایای پنهان استقبال می‌کنیم اما نباید جوی در مجلس ایجاد شود که موضع‌گیری رودررو را شاهد باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه آقای ادیانی به صورت مودبانه انتقاد خود را به آقای صادقی مطرح کرده بود زمانیکه آقای نقوی می‌خواست تذکر مشابهی بدهد به ایشان گفتم این موضوعات را آقای ادیانی قبلا گفته است و مراجعه شما به هیات رییسه موجب تشنج می‌شود، از این کار صرف‌نظر کنید اما آقای نقوی‌حسینی ناراحت شد و جمله‌ای به من گفت، من هم متقابلا ناراحت شدم و جمله‌ای به ایشان گفتم اما نهایتا از یکدیگر عذرخواهی کردیم و ماجرا ختم به خیر شد.

تابش تصریح کرد: هدف من برقراری صلح و آرامش در مجلس بود و اگر عصبانی شدم از عصبانیتم عذرخواهی می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار