شهردار منطقه هفت قم گفت: طرح پیاده راه سازی خیابان ارم قم با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که تا پایان بهمن ماه به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۵۴۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 01 January 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا اقبالیان اظهار داشت: این طرح از 17 آذرماه با هدف تسهیل در رفت و آمد زائران به حرم حضرت معصومه(س)، امنیت اجتماعی مردم از تصادف با خودروها به ویژه موتورسیکلت ها، رونق اقتصادی با توجه به صنعت توریسم، افزایش ماندگاری مسافران، کاهش معضلات اجتماعی از جمله دستفروشان با تاکید بر افزایش فضای سبز در حال اجراست.


وی افزود: در این طرح نیروها به صورت سه شیفت در حال فعالیت عمرانی هستند که به صورت میانگین در هر شیفت حدود 30 عوامل اجرایی مشغول به کار است.


وی با اشاره به مراحل اجرایی این طرح گفت: در حال حاضر 60 درصد جدول گذاری باغچه ها، سنگ ریزی،بتن ریزی، آسفالت ریزی با ضخامت 50 سانتی متر و تاسیسات و لوله گذاری صورت رفته است.


شهردار منطقه هفت قم تاکید کرد: همچنین مسیری در این طرح برای حضور خودروهای امدادی، درمانی و خدماتی در نظر گرفته شده است تا در زمان حادثه احتمالی دستگاه ها با حضور به موقع، مشکلی در ارائه خدمات نداشته باشند.


وی ادامه داد: اجرای سنگ فرش نیز شروع شده است که امیدواریم با همکاری عموم مردم به ویژه کسبه بتوانیم با بهره برداری از این طرح رضایت همشهریان را فراهم سازیم.


وی با اشاره به تجهیز این منطقه از طرح به مبلمان شهری گفت: بعد از اتمام عملیات عمرانی به زیباسازی، مبلمان و روشنایی مورد نیاز خواهیم پرداخت.


اقبالیان، بیان داشت: بودجه این طرح 35 میلیارد ریال از سوی شهرداری منطقه هفت در نظر گرفته شده بود که در حال حاضر این رقم به اجرای طرح اختصاص یافته است.


وی از اجرای طرح پیاده سازی برای ادامه مسیر از تقاطع خیابان ارم تا عمار یاسر خبر داد و گفت: این طرح برای سال آینده در نظر گرفته شده است تا بتوانیم در این منطقه حساس شهر که محل رفت و آمد زائران است امنیت اجتماعی و سهولت در آمد و شد را فراهم سازیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار