استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: بخش های مرتبط با بازار در تنظیم قیمت ها رضایت مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهند و دستگاه های نظارتی ، بازرسی های لازم را انجام خواهند داد.
کد خبر: ۵۴۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 02 January 2018

به گزارش تابناک یزد، محمود زمانی قمی،  در نشست ستاد تنظیم بازار با تأکید بر لزوم توجه به منافع مردم، اظهار کرد: به عنوان مسئول امنیت استان در صورتی دستورالعملی در تضاد با منافع مردم باشد، حتما لغو می کند.
وی افزود: فضای رقابت در بازار خوب است اما نباید یک کالا دارای چند قیمت باشد و این امر مستلزم توجه دستگاه ها و بازرسی های جدی و برخورد با متخلفان است.
استاندار یزد اضافه کرد: با توجه به نزدیکی پایان سال باید تدابیر ویژه ای برای مواد غذایی اساسی و بخصوص میوه شب عید تدبیر شود تا مردم دچار مشکل نشوند.
زمانی قمی یادآور شد: نزدیک عید نباید افزایش قیمت ها موجب نارضایتی شهروندان شود، ضمن آنکه بازاریان هم توجه داشته باشند دخالت دولت در قیمت گذاری ها تنها به دلیل بهتر شدن شرایط و رضایت عمومی است و دستورالعمل های صادره در این خصوص از سوی استاندار لازم الاجراست.
به گزارش ایرنا، در این جلسه گزارش هایی در باره وضعیت بازار، نحوه برخورد با افزایش قیمت برخی کالاها ، ذخیره میوه شب عید ، وضعیت ذخیره برخی کالاها همچون مرغ و گوشت قرمز ، چگونگی کاهش قیمت تخم مرغ و لزوم ایجاد بازار عرضه مستقیم کالاهای اساسی در استان ارائه شد.

رضایت مردم در قیمت گذاری ها در اولویت است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار