استاندار یزد
تصمیمات امروز باید ناظر به رضایت مردم باشند؛واین موضوع در رابطه با دستگاه‌های خدمت رسان از شرایط حساس‌تری نسبت به گذشته برخوردار است.
کد خبر: ۵۴۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 03 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ استاندار یزد درنشست شورای مدیریت بحران استان با تبریک سالروز سفر رهبری به یزد و نام‌گذاری روز یزد اظهار داشت: استان یزد به‌عنوان استان معین برای تهران مشخص‌شده است و اگر اتفاقی رخ دهد باید با آمادگی کامل در این زمینه ورود کنیم.

زمانی قمی بابیان اینکه لازم است اطلاعاتی را که نیاز است در این زمینه جمع‌آوری کنیم و کاملاً آماده‌باشیم؛ ادامه داد: در خصوص بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان نیز که یک بیماری بسیار خطرناک است و به اقتصاد نیز ضربه شدیدی وارد کرده باید کاملاً آماده‌باشیم.

استاندار یزد با تأکید بر آمادگی و هوشیاری کامل نیروهای انتظامی اضافه کرد: لازم است نیروی انتظامی در مورد جابجایی و حمل طیور از استان‌های هم‌جوار که ممکن است ناقل بیماری باشند حساسیت ویژه‌ای نشان دهد.

وی بابیان اینکه باید مسیر جبران خسارت را از طریق قانون و مجوزهایی که وجود دارد، دنبال کنیم؛ گفت: بخشی از افرادی که خسارت‌ دیده‌اند و مجوز ندارند باید بر اساس نظر دامپزشکی عمل کنند و در خصوص دفع تلفات نیز باید شهرداری با سرعت اقدام کند تا مشکلی برای سلامتی انسانها بروز نکند.

زمانی قمی با تأکید بر هماهنگی و تعامل بیشتر در بین دستگاه‌ها در خصوص مبارزه با این بیماری تصریح کرد: ستادی در استانداری یزد در این خصوص تشکیل‌شده و اگر هر یک از دستگاه‌های عضو این ستاد در وظیفه خود کوتاهی کنند به‌شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود: مسائل مرتبط با بحران و حوادث طبیعی را نباید شوخی گرفت. در این مدت بسیاری از نقاط کشور درگیر حوادث شده و لازم است تا همواره مراقب باشیم و به مردم نیز آموزش‌های لازم را بدهیم.

زمانی قمی با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال نیز اظهار داشت: توجه داشته باشید که تصمیمات امروز باید ناظر به رضایت مردم باشند؛واین موضوع در رابطه با دستگاه‌های خدمت رسان از شرایط حساس‌تری نسبت به گذشته برخوردار است.

 



 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار