معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در استان، گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل در استان یزد تهیه و تدوین می‌شود.
کد خبر: ۵۴۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 09 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ «محمدعلی طالبی» در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان یزد که با حضور سردار«علی‌اصغر زارعی» جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور و سردار«رضا مهدی پور» جانشین قرارگاه پدافند زیستی سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزار شد، با بیان این‌که خوشبختانه ارتباط خوبی بین سازمان پدافند غیر عامل کشور و استان یزد برقرار است، اظهار کرد: امیدواریم با برقراری این ارتباط شرایط لازم برای انجام کارهای بزرگ حوزه پدافند غیرعامل در استان یزد انجام شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف استان، افزود: ایجاد زیرساخت‌های مناسب پدافند غیرعامل از جمله اولویت‌های جدی استانداری یزد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در ادامه گفت: تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل در دستور کار ویژه قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول سطح بندی مراکز حیاطی و مهم در استان را از دیگر جمله اقدامات ضروری در حوزه پدافند غیرعامل است، تصریح کرد: تأمین اعتبار تدوین طرح جامع و اختصاص سهم 50 درصدی استان برای پدافند غیرعامل در یزد از دیگر برنامه‌‌های استانداری یزد در حوزه ساماندهی مدیریت در حوزه پدافند غیرعامل است.

طالبی در پایان با بیان این‌که فرآیند استعلام مجریان پیشنهادی برای تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل یزد در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری، اقتصادی و همچنین حساسیت‌های استان یزد در بحث آب، لازم است که هرچه سریعتر اقدامات لازم برای ایجاد زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در یزد انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار