رييس فدراسيون كوهنوردي:
ريیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی كشور با اشاره به این که کویرنوردی از مهم‌ترین ظرفیت‌های گردشگری است، گفت: جاذبه‌های کویرنوردی یزد پتانسیل بالایی در توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگر است .
کد خبر: ۵۵۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 10 January 2018

به گزارش تابناک يزد، «رضا زارعی» در مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان یزد گفت: یزد از نظر پتانسیل طبیعی شرایط خیلی خوبی دارد و در بحث نیروی انسانی هم این رشته مورد توجه علاقمندان زیادی است و عملکرد بهتر و برنامه‌ریزی جامع هیات‌های استانی و شهرستانی را می‌طلبد تا بتوانند از این ظرفیت موجود در راستای توسعه و گسترش این رشته ورزشی تلاش کنند . 

وی افزود: مهمترین مسائلی که بایستی مورد توجه قرار گیرد، فرهنگ‌سازی و آموزش محیط‌زیست در بین اقشار مختلف جامعه برای بهبود آن است و کوهنوردان به عنوان یکی از گروه‌های تاثیرگذار در جامعه می‌توانند در راه حفظ و اعتلای فرهنگ محیط زیستی فعالیت کنند . 

ريیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ادامه داد: آموزش و توجه به رده‌های پایه می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت هیات استان در قهرمان‌پروری باشد که انتظار داریم در این زمینه برنامه‌ریزی و تلاش شود . 

زارعی در ادامه تصریح کرد: دومین صنعت درآمدزا در جهان صنعت گردشگری است که توسعه آن سبب ایجاد اشتغال و افزایش درآمد مردم می‌شود و یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید هم توجه به صنعت گردشگری است . 

وی اضافه کرد: کویر از مناطق بکر و طبیعی و از مهم‌ترین ظرفیت‌های گردشگری استان یزد است که سبب شناسایی این استان به دیگر نقاط کشور شده و رونق کویرنوردی توسعه صنعت گردشگری را به دنبال دارد . 

این مقام مسئول تاکید کرد: باید با استفاده از امکانات و موهبات طبیعی زمینه را برای گسترش صنعت گردشگری به ویژه کویرنوردی فراهم کنیم . 

ريیس فدراسیون کوهنوری و صعودهای ورزشی در پایان ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی و استفاده از نیروهای جوان و متخصص و همچنین استفاده از تجربیات پیشکسوتان شاهد توسعه بیش از پیش این رشته در استان مستعد و دارای ظرفیت یزد باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار