مدیر کل دامپزشکی استان یزد:
مدیر کل دامپزشکی استان یزد گفت: نخستین کشتارگاه صنعتی کشور با سه خط تولید مرغ، بلدرچین، بوقلمون در استان یزد آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۵۵۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 10 January 2018

به گزارش تابناک یزد به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان یزد علی اکبر حدادزاده افزود: این کشتارگاه در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع با زیربنا 10 هزار متر مربع با حدود 150 میلیارد ریال سرمایه گذاری ساخته شده است.
وی افزود: از ویژگی های بارز این کشتارگاه تجهیز به سه خط کشتار می باشد که تمام مکانیزه است و تمامی فرایند کشتار تا بسته بندی بدون دخالت دست انجام می گیرد که منجر به تولید مرغ بهداشتی با بالاترین سطح اطمینان در مصرف است.
مدیر کل دامپزشکی استان یزد اظهار کرد: تمام قسمت های غیر خوراکی فرآورده کاملا از آن جدا می شود و مصرف کنندگان با یک شستشوی حداقلی می توانند با اطمینان کامل آن را به مصرف کنند.
حدادزاده با بیان اینکه راه اندازی این کشتارگاه گام موثری در ارتقاء سطح بهداشت فرآورده های خام دامی مورد مصرف شهروندان است گفت: امیدواریم با استقبال تولید کنندگان و مصرف کنندگان شاهد گسترش فعالیت کشتارگاه های صنعتی و روند رو به رشد احداث کشتارگاه های صنعتی در استان باشیم.
مجموعه مراکز خدمات بهداشتی و دامپزشکی استان یزد 74 واحد است. 
در این استان 2 کشتارگاه صنعتی دام ، چهار کشتارگاه صنعتی طیور و هشت کشتارگاه سنتی وجود دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار