رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی یزد، گفت: تشکیل 10 هیات ورزشی و عضویت بیش از 250 نفر از مسئولان و کارکنان دانشگاه در این هیات ورزشی خبر داد .
کد خبر: ۵۵۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 11 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ «محمدرضا ساده» با اشاره به درخشش کارکنان علوم پزشکی یزد در المپیاد ورزشی سال جاری، اظهار کرد: کارکنان دانشگاه در رشته کاراته برنده دو مدال نقره و یک مدال برنز، کسب مقام دوم در رشته تیراندازی در بین 44 دانشگاه، برنده دو مدال نقره و یک برنز در جشنواره کارمندان کشور در رشته شنا، مدال طلای آمادگی جسمانی کارمندان و مقام دوم دارت در سطح کشور شدند .

وی افزود: در سال جاری تعداد پنج المپیاد ورزشی در سطح استان شامل المپیاد ورزشی دانشجویان دختر، مسابقات منطقه مرکزی ایران، المپیاد ورزشی کارکنان خواهر، المپیاد ورزشی کارکنان برادر و المپیاد ورزشی همگانی دانشجویان برگزار شده و دانشجویان و کارکنان دانشگاه در این مسابقات رتبه‌های برتر را کسب کردند .

رییس اداره تربیت بدنی علوم پزشکی شهید صدوقی یزد،‌گفت: تیم والیبال دانشجویان خواهر یزد حائز مقام اول تا سوم والیبال دانشجویان استان و در مسابقات قهرمانی دارت، تنیس روی میز، طناب کشی، آمادگی جسمانی دانشجویان دختر و پسر حائز مقام اول شدند .

این مقام مسئول همچنین از دریافت پروانه ی باشگاه ورزشی دانشگاه از سازمان ورزش وجوانان، اختصاص بیش از 250 سانس و عضویت و فعالیت بیش از سه هزار و 500 نفر از کارکنان و دانشجویان در مجموعه ی سالنهای ورزشی دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: بزودی سالن تخصصی دارت دانشگاه با برخورداری از 10 سیبل تخصصی در مجتمع آموزشی- پژوهشی امام رضا(ع) افتتاح می‌شود .

گفتنی است؛ با ابلاغ معاونت توسعه دانشگاه، شش امتیاز ارزشیابی سالیانه کارکنان به فعالیت‌های ورزشی اختصاص دارد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار