نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت:مسئولان، تمام وقت خود را به دور از حواشی، فقط صرف خدمت به مردم و پیشرفت و توسعه کشور کنند.
کد خبر: ۵۵۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 13 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ آيت الله ناصري افزود : توقع مردم ولایتمدار از مسئولان این است که به فکر مردم همیشه در صحنه و مدافعان حقیقی انقلاب اسلامی باشند.

امام جمعه یزد افزود : با توجه به تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی ، حذف کاغذ بازی‌ها و روندهای طولانی اداری و نظارت بهتر و بیشتر بر بازار باید به عنوان یک موضوع مهم در دستور کار مدیران اجرایی استان قرار گیرد.

وي گفت : مسئولان بايد در کشور به نحوي برنامه ریزی کنند که شاهد کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم بویژه قشر محروم جامعه باشیم.

آیت الله ناصری به حوادث اخیر و توطئه های مختلف استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته در ابعاد مختلف اشاره و تصریح کرد: با توکل به خدا ، تمام دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی با ، بصیرت و ولایتمداری ملت فهیم ایران خنثی شده است .

امام جمعه یزد اضافه کرد: توطئه های استکبار و حامیان آنها ناشی از شکست های مختلفی است که نصیب کفر جهانی در سایه هوشیاری ، بینش و بصیرت و همچنین مقاومت ملت شجاع شده است .

وي به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه جوانان در قالب جنگ نرم نیز اشاره کرد و هوشیاری مردم، مسئولان ، خانواده ها و نسل جوان را در مقابل آنها خواستار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد همچنین بر ضرورت توجه به اختصاص بودجه‌های مناسب فرهنگی استان برای انجام برنامه ها ، تربیت و رشد اخلاق جامعه و ترویج مبانی اسلامی تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار