دبير ستاد درآمد استان ميزان درآمدهاي وصولي 9 ماهه را 975 ميليارد تومان اعلام کرد و گفت: اين ميزان درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۵۵۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 13 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ آقای علي نمازي گفت: درآمد مصوب در 9ماه امسال يکهزار و 28 ميليارد تومان بوده که درآمد حاصل شده پنج درصد کسري نشان مي دهد اما درآمد وصولی استان در این مدت 12 درصد نسبت به درآمد وصولی پارسال بیشتر شده است.

وي افزود: درآمدهاي مالياتي استان در اين مدت مشتمل بر ماليات هاي مستقيم و غيرمستقيم به ترتيب 590 و 354 ميليارد تومان بوده که نسبت به ميزان مصوب 966 ميليارد تومان، 2 درصد کسري داشته است.

به گفته دبير ستاد درآمد استان درآمدهاي ناشي از جرائم رانندگي داخل و خارج شهر نيز در اين مدت هشت ميليارد تومان بوده که نسبت به ميزان مصوب 33 ميليارد توماني، 76 درصد کاهش داشته است.

وي افزود: درآمدهاي استان از محل نقل و انتقال خودرو، شماره گذاري اتومبيل و عوارض خروج از کشور، به ترتيب: 5.6، 2.1 و 1.3 ميليارد تومان بوده است.

همچنين 97 درصد از درآمدهاي استان را در اين مدت درآمدهاي مالياتي و مابقي را درآمدهاي خدمات و فروش کالا و جرائم و خسارات تشکيل داده اند.

 

//خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار