پس از رسول صدرعاملی، محمدرضا شهیدی فر، مهدی کرم پور، اکبر نبوی و مهران مدیری، حالا شنیده می شود که رضا رشیدپور تازه ترین گزینه اجرای برنامه «هفت» است.
کد خبر: ۵۵۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ 13 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ در چند روز گذشته اخباری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه مهران مدیری یکی از گزینه های مهم شبکه سه برای اجرای برنامه «هفت» است که قرار است در ۱۰ شب در ایام برگزاری جشنواره مجری این برنامه باشد که مدیر روابط عمومی برنامه «دورهمی» این خبر را تکذیب کرد.

این در حالی است که به تازگی شنیده می شود رضا رشیدپور نیز به دلیل دوستی و رفاقت دیرینه ای که با ناصر کریمان مدیرگروه اجتماعی شبکه سه به عنوان متولی اصلی برنامه «هفت» دارد، یکی دیگر از گزینه های روی میز تلقی می شود. وی هم اکنون اجرای برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» را برعهده دارد که یکی از پرمخاطب ترین برنامه های صبحگاهی تلویزیون است. برنامه ای که در آن اخبار فرهنگی و بخصوص سینمایی نیز در بخشی مجزا منعکس می شود. از این رو رشیدپور می تواند یکی از گزینه های اجرای این برنامه سینمایی باشد. اما از آنجایی که سرنوشت اجرای این برنامه مدتهاست در هاله ای از ابهام قرار دارد و چند وقت یکبار هم یک گزینه به اسامی قبلی اضافه می شود، گویا مدیران این شبکه تصمیم دارند که از این فرصت به دست آمده استفاده کرده و اذهان را به سمت و سویی معطوف کنند که فضا برای فرد مورد نظر مهیا شود و با انتخاب فرد دیگری که اصلا هیچ ربطی به گزینه های مطرح شده تاکنون نداشته است، مخاطبان این برنامه را غافلگیر کنند.

مدیران شبکه سه مدتهاست در حال سبک و سنگین کردن گزینه های مختلف برای سپردن سکان اجرای برنامه سینمایی «هفت» هستند، اما این روند چنان طولانی شده که عملاً خیلی از بینندگان تلویزیون باکس ویژه جمعه شب های این برنامه در شبکه سه را به دست فراموشی سپرده اند. گروه اجتماعی شبکه سه که از این ناحیه انتقادهای فراوانی را متوجه خود دیده است، در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر ۳۶ بشدت برای جبران کم کاری اش در این باره، تلاش دارد هر چه سریعتر مجری ای مناسب برای «هفت» دست و پا کند!

 

// بانی فیلم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار