انتخابات پنجمین هیات رئیسه شورای هیات مذهبی استان یزد در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد .
کد خبر: ۵۵۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 13 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ در این انتخابات که با حضور روسای شورای هیات مذهبی شهرستان‌های استان یزد برگزار شد پس از رأی‌گیری، «سید علی فقیه زاده» به عنوان رئیس شورای هیات مذهبی استان انتخاب شد .

همچنین در این انتخابات «یدالله خادم الحسینی» رئیس شورای هیات مذهبی شهرستان میبد به عنوان نائب رییس و «سید کاظم کمالیان» رئیس شورای هیات مذهبی شهرستان مهریز به عنوان دبیر شورای هیات مذهبی استان انتخاب شدند .

هیئت رئیسه جدید برای مدت دو سال مسئولیت پیگری امور مربوط به هیات مذهبی در استان را بر عهده خواهد داشت .

ثبت‌نام 443 هیات مذهبي استان در سامانه طوبی

حجت‌الاسلام «علی کارگر» معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در حاشیه انتخابات هیات رئیسه پنجمین دوره شورای هیات مذهبی استان که در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد، با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم به‌ ویژه هيئات مذهبی در راهپیمایی ضد اغتشاشات اخیر، گفت: این حضور باشکوه پاسخ محکمی به فتنه‌گری دشمنان این نظام بود .

وی با اشاره به برگزاری پنجمین دره انتخابات شورای هیات مذهبی در 10 شهرستان استان گفت: این انتخابات با حضور روسای هیات با شور و گرمای خاصی برگزار شد .

کارگر با بیان اینکه هیچ‌گونه گزارشی در خصوص نحوه انتخابات در شهرستان‌ها به استان ارسال نشده است، افزود: پس از جمع‌بندی گزارش‌ها برگزاری در شهرستان به سازمان مرکز صحت انتخابات در تمامی حوزه‌ها توسط سازمان مرکز تأیید شد .

وی نخستین اولویت شورای هیات مذهبی جدید در شهرستان‌ها را پیگیری سامانه طوبی دانست و افزود: روسا و اعضای جدید شورای هیات مذهبی باید ثبت هیات در این سازمانِ را به‌صورت جدید پیگیری کنند .

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته تاکنون 443 هیات در سازمانه طوبی در استان ثبت‌نام کرده‌اند .

ثبت‌نام هيئات در سامانه طوبی اوايت نخست شورا

حجت‌الاسلام «هادی نوروزی» کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد نيز در حاشیه اين انتخابات با تقدیر از عوامل برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیات مذهبی در شهرستان‌ها، گفت: با حضور پررنگ روسای هیات مذهبی شاهد برگزاری انتخابات با مشارکت خوب در استان بوده‌ایم .

وی بر لزوم اهتمام اعضای پنجمین دوره شورای هیات مذهبی شهرستان‌ها نسبت به پیگیری و ثبت‌نام هیات در سامانه طوبی تأکید کرد و گفت: ثبت‌نام هیات در سامانه طوبی باید نخستین اولویت شورای هیات مذهبی باشد .

نوروزی با تأکید بر برگزاری جلسات شورای هیات مذهبی در شهرستان‌ها به ‌صورت ماهیانه تأکید کرد و افزود: این جلسه باید با حضور نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها برگزار شود .

وی گفت: در جلسات شورای هیات مذهبی در شهرستان ها اولویت‌ها مشخص و با استفاده از ظرفیت خود هیات برای آن‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد .

کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: تاکنون 334 هیات استان در سامانه طوبی تائید و از این اداره کل مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

 

 

//ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار