معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: انجام عملیات و اقدامات فرااستانی برای یزد ضرورت دارد تا به ویژه در مورد مجموعه ورزشی بزرگ یزد که پیشرفت مناسبی ندارد، مسائل حل شود.
کد خبر: ۵۵۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 13 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ «ژاله فرامرزیان» در حاشیه ششمین گردهمایی مسئولان امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و معاونان جوانان استان‎‎های سراسر کشور که به میزبانی یزد برگزار شد، در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه یزد، هدف از سفر به یزد و حضور در این نشست را شنیدن بخشی از مشکلات و مسائل جوانان کشور خواند و گفت: امیدواریم متناسب با این مسائل و مشکلات و با توجه به پیشنهاداتی که دراین رابطه مطرح می‎‎شود بتوانیم منابعی را در برنامه سال 97 تعیین کنیم.

وی همچنین بررسی وضعیت اماکن ورزشی استان یزد و اقدامات و پیشرفت‎‎هایی که در این زمینه تاکنون انجام شده و پیش‎‎بینی منابعی که در این رابطه نیاز است را یکی دیگر از اهداف خود در سفر به یزد ذکر کرد.

رفع مشکل ورزشگاه بزرگ یزد نیازمند اقدامات فرااستانی است

فرامرزیان ابراز امیدواری کرد که با نگاه برنامه محور و دقیق و ارزیابی صحیح از روند اقدامات در حوزه جوانان، به درستی مشکلات و مسائل جوانان شناسایی شود و براساس آن و پیشنهاداتی که دراین موارد وجود دارد، در یک برآیند مناسب ماحصل اقدامات با رویکرد کارآفرینی بتواند منجر به رفع این موانع و مسائل به ویژه در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان شود.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه امیدواریم که حاشیه‎‎های نامناسب و اقدامات نسنجیده باعث نشود که مسیر اقدامات ما به سمتی منحرف شود که مسائل جوانان باقی بماند و اقدامات دیگری در اولویت برنامه‎‎هایمان قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در مورد مشکلات عمرانی حوزه ورزش استان نیز یادآور شد: در این رابطه انجام عملیات و اقدامات فرااستانی برای یزد ضرورت دارد تا به ویژه در مورد مجموعه ورزشی بزرگ یزد که پیشرفت مناسبی ندارد، مسائل حل شود و پس از آن گام به گام سایر مجموعه‎‎های پیش‎‎بینی شده برای بهره‎‎برداری مردم استان به سرانجام برسد.

گفتنی است، معاون وزیر ورزش و جوانان صبح امروز از برخی از امکان ورزشی استان از جمله سالن اسکواش و مجموعه ورزشی بزرگ یزد بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار