مؤسس انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی یزد از وجود ۱۰۰۰ بیمار دیالیزی در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 14 January 2018

به گزارش تابناک یزد عزت یادگار  در همایش یادگار ماندگار در سالن همایش هلال‌احمر استان یزد برگزار شد با اشاره به اینکه در استان یزد پارک بانوان وجود دارد، اظهار داشت: امیدوارم به‌گونه‌ای کار کنیم که بتوانیم در سال‌های آینده شاهد پارک‌های بیشتری برای بانوان ساخته و بهره‌برداری شود.

مؤسس انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی یزد با بیان اینکه انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان یزد در سال 1360 به بهره‌برداری رسید، گفت: با توجه به مشکلاتی در آن سال‌ها برای رفت‌وآمد بیماران برای درمان مشاهده کردیم، تصمیم گرفتیم در شهرستان‌های استان دستگاه‌های دیالیز استقرار کردیم که تا بیماران نسبت به رفت‌وآمد حل شود.

وی با اشاره به اینکه الآن در حال حاضر 1000 بیمار دیالیز در استان یزد داریم، افزود: در کشورهای توسعه یافته یک مرکز پیشگیری احداث می‌کنند که ان‌شاءالله اگر بتوانیم ساختمان ثامن‌الحجج را در استان یزد افتتاح کنیم بسیاری از بیماری‌ها مثل دیابت که یزد مرکز این بیماری خطرناک شناخته شده، پیشگیری و کنترل کنیم.

مسئول انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان یزد خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین آرزویم اینِ است که همدلی و همیاری مسئولین در سطح بالا، استان‌ها و خانواده‌ها وجود داشته باشد زیرا ما برای انقلاب جوانان بسیاری را فدا کردیم و کارهای بسیاری در این ارتباط انجام گرفت.

مؤسس انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی یزد اظهار داشت: مدیریت سرمایه، مدیریت خانوادگی، از همه مهم‌تر اینکه سازگارتر بودن در جامعه امروز از نیازهای امروز است چون جامعه متشنج و منقلب ما نیاز به آرامش دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار