مدير كل امور بانوان استان يزد:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: نقش زنان در پشت جبهه‌ها در حمایت و تشویق مردان و فرزندان‌شان به جهت حضور در جبهه و تشکیل هسته‌های محلی برای کمک و پشتیبانی مردان در جنگ، از عوامل موفقیت‌ساز دفاع مقدس بود .
کد خبر: ۵۵۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 15 January 2018

به گزارش تابناک یزد «رقیه کرمانیان» در نشست شورای راهبردی «زن و دفاع مقدس» كه با هدف برگزاری پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در يزد اظهار كرد: زنان نقش به‌ سزایی در افتخارات دوران دفاع مقدس داشتند و اگر حضور بانوان فداکار نبود به یقین پیروزی‌های دفاع مقدس حاصل نمی‌شد . 

وی افزود: نقش زنان در پشت جبهه‌ها در حمایت و تشویق مردان و فرزندان‌شان به جهت حضور در جبهه و تشکیل هسته‌های محلی برای کمک و پشتیبانی مردان در جنگ، از عوامل موفقیت‌ساز دفاع مقدس بود . 

کرمانیان تصریح کرد: اگر جوانان و همسران امروزی جامعه ما خود را به جای خانواده شهدا تصور کنند، فداکاری و صبوری این زنان برای آن‌ها واضح خواهد بود . 

مشاور استاندار گفت: در ۱۴۰۰ سال پیش حضرت خدیجه (س) در عصر خود یکی از عوامل موفقیت پیامبر (ص) به حساب می‌آید . 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری عنوان کرد: ما زنان ایرانی چنین الگو‌هایی را داریم که همواره به وجودشان افتخار خواهیم کرد و با برگزاری هرچه بهتر پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت، با همکاری همه ادارات استان بتوانیم گوشه‌ای از زحمات آنان را مورد تقدیر قرار دهیم.

سرهنگ «محمد رجبی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در ابتداي اين نشست اظهار كرد: نشر فرهنگ دفاع مقدس و یاد شهدا باعث شادی و نشاط در جامعه می‌شود و در جنگ هشت ساله تحمیلی رزمندگان با دلاوری و شجاعت خود در مقابل هجمه‌های بی‌امان دشمنان مقاومت و ایستادگی کردند و در این راه به شهادت رسیدند .

وی با تأکید بر لزوم برگزاری سالانه جشنواره اسوه‌های صبر و مقامومت در یزد همزمان با سراسر کشور، خواستار برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در سال‌جاری با همکاری و همراهی همه ادارت استانی شد . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار