نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ تریبون‌ها و نمایندگان و مسئولین همگی به‌جای تلاش و کوشش، وعده صرف می‌دهند.
کد خبر: ۵۵۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 16 January 2018

به گزارش تابناک : مسعود پزشکیان نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در چهارمین همایش ملی  مدیران جهادی کشور گفت: گروه‌های جهادی و جهادگران زندگی، جان و دارایی‌شان را سرمایه کردند تا از نظام و ولایت دفاع کنند. اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم هر نماینده و مسئولی که وعده می‌دهد، اگر قرار بر سازندگی داشته باشد می‌بایست تمام جانش را برای عمل به این هدف والا بگذارد. وی افزود: متأسفانه تریبون‌ها و نمایندگان و مسئولین همگی  به‌جای تلاش و کوشش، وعده صرف می‌دهند. در مدیریت جهادی هدف رسیدن به عزت و قدرت است، برای آن باید راه بسیج و جهاد را طی کنیم. الگوی مصرف ناصحیح موجود در جامعه سبب بروز توقعاتی شده و این توقعات زمینه‌ساز مشکلات اجتماعی ماست. پزشکیان با بیان اینکه “ما باید فرهنگ جهاد و عمل جهادی را از تریبون رسانه‌ها به گوش مردم برسانیم”، گفت: جهاد با زبان، جان و مال می‌بایست صورت بگیرد و ما موظفیم نحوه و فرهنگ صحیح این الگوی جهادی را در جامعه آن‌طور که مطلوب نتیجه باشد پیاده کنیم و در ابتدای این راه مدیران می‌بایست از خود شروع کنند. پزشکیان در ادامه ابراز کرد: مسئولین و نمایندگان مردم با ساده‌زیستی می‌بایست نشان دهیم که جزئی از بطن جامعه و کنار مردم و بخشی از آنها هستیم. مردم حق این را دارند که این رفتار و ساده‌زیستی را به‌واقع در زندگی و عمل ما ببینند. وی افزود: فساد در یک جامعه نشئت‌گرفته از حکمرانی ضعیف و عمل ضعیف مسئولان آن جامعه است. ما باید با آگاهانه عمل نمودن مانع به‌وجود آمدن مشکلات در جامعه باشیم. همان‌طور که مقام معظم رهبری که به فرهنگ جهادی اقتصاد مقاومتی اشاره فرمودند؛ مدیران باید این الگو و فرهنگ را در عمل مد نظر بگیرند و با عزم و اراده ملی کنار مردم به بهینه‌سازی اوضاع جامعه بپردازند تا بتوانیم در عمل به نتایج مثبت برسیم و شکوفا شویم. مسعود پزشکیان گفت: مدیریت جهادی و فرهنگ جهادی یک عشق واقعی برای خدمت به مردم بود که مدیران جهادی با جان در صحنه بودند تا به مردم خدمت کنند. ما باید ثابت کنیم برای مردم و دلسوز آنها هستیم و با تمام وجود به‌دنبال وصول مطالبات آنها خواهیم بود، ما باید به آنها به‌واقع عشق بورزیم. وی گفت: ما باید در عمل ثابت کنیم که جزء واقعی از بطن مردم هستیم و در این موضوع مدیران جهادی می‌بایست از خودشان شروع کنند و فلسفه مدیریت جهادی را با توجه به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با الگوی جهادی اجرا کنند. ما باید حامی آنهایی باشیم که با تمام جان و مال و هستی‌شان حافظ نظام ولایت بوده‌اند. پزشکیان در پایان تصریح کرد: باید فرهنگ جهادی را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان نظام و هجمه‌های رسانه‌ای آنها احیا کنیم و با وحدت و انسجام تحت مدیریت الگوی جهادی پتانسیل‌هایی را که در کشور داریم برای تربیت مدیرانی جهادی و دلسوز به‌جهت خدمت به کشور و ملت تربیت کنیم.

 

منبع : امتدادنیوز 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
امام جمعه اردبیل تاکید کرد:
بنیادهای مالی خطاکار از عوامل اصلی نارضایتی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه بنیادهای مالی خطاکار از عوامل اصلی نارضایتی بود از دولت و دستگاه قضایی خواست در خصوص صاحبان آنها و اقدامات صورت گرفته با آنها شفاف سازی بکنند.
آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه های نمازجمعه شهر اردبیل اظهار کرد این مجرمین با مستأصل کردن هزاران خانواده و بهم ریختن اوضاع کشور و ضرر حیثیتی به کشور و شکستن غرور بین المللی ملت قطعا مفسد فی الارض هستند و باید عقوبت سنگینی متوجه آنها شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار