در دیدار جمعی از گزینش گران آموزش و پرورش تهران مطرح شد
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه مسؤولیت گزینش سنگین است و باید مراقبت کنید گفت: کاری کنید که حق افراد ادا شود. ارتباط و رفاقت در کار نباشد تا مقصر از سوی ملت و دولت نشوید و حق از بین نرود.
کد خبر: ۵۵۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 16 January 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از گزینشگران اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: خداوند خالق انسان است و همه موجودات را خلق کرده است. قرآن مشتمل بر حقیقت‌هایی است که برای همه بندگان بیان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای در جمع برای شنیدن سخنان حضور دارند ولی دل و درونشان در محفل حضور ندارد در حالی که انسان باید دل خود را در مجلس قرار دهد و درون خود گوش دهد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه قرآن را باید با گوش دل شنید گفت: با عمل انسان مشخص می‌شود انسان تا چه اندازه به سخنان به طور دقیق گوش فرا داده است بنابراین لازم است مقام عمل را به خداوند نشان دهیم و از خداوند بخواهیم که توفیق عمل داشته باشیم تا از پاداش بهره‌مند شویم.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه مسؤولیت گزینش سنگین است و باید مراقبت کنید گفت: کاری کنید که حق افراد ادا شود. ارتباط و رفاقت در کار نباشد تا مقصر از سوی ملت و دولت نشوید و حق از بین نرود.

وی خاطرنشان کرد: انسان حریص است در زمان بدی گلایه دارد و در زمانی که خداوند به او منصب می‌دهد فراموش می‌کند بنابراین سعی کنید حق افراد را ادا کنید؛ امیدوارم خداوند کمک کند که حق دیگران را بتوانید ادا کنید و حق کسی ضایع نشود.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: سفارشات و موعظه را در وجودتان پیاده کنید تا همه از شما به نیکی یاد کنند و کمال خدمت را بر مردم داشته باشید.

وی یادآور شد: همه افراد علم را به خود نسبت می‌دهند و از جهل و نادانی دوری می‌کنند بنابراین فرمایشات ائمه اطهار(ع) را پیاده کنید تا بتوانید با علم به عمل بپردازید.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر اقامه نماز در اول وقت گفت: اقامه نماز را تعویق نیندازید. اگر انسان با ایمان باشد در هنگام مرگ با صورت نورانی حاضر می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار